Braňo Závodský Naživo s Ondrejom Matejom z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo

Publikované dňa 30.01.2017

Štátne Ícečka už nahrádzajú žlté expresy od Regio Jetu, ktorý z trate Bratislava – Košice odišiel potom, čo sa vláda rozhodla obnoviť červené IC vlaky.
Aký to bude mať dopad na cestujúcich? Prečo sú dnes ícečká lacnejšie ako štátom dotované rýchliky? Dokážu IC prežiť ak ich už raz štát pre dlhy musel zrušiť? Budeme cestovať rýchlejšie a kvalitnejšie, alebo odchodom konkurencie cestujúci utrpí?

Odporúčané články

Štátne železnice míňajú státisíce eur na zbytočné a neužitočné poradenstvo

Pracovníci Najvyššieho kontrolného úradu tvrdia, že mnohé služby by si dokázali Železnice Slovenskej republiky urobiť vo vlastnej réžii, ...

IDH v médiach  •  11.03.2020

Polročné príjmy z mýta dosiahli 110 miliónov eur

Elektronický výber mýta pre Národnú diaľničnú spoločnosť, a. s. (NDS) v júni tohto roka dosiahol 18,36 mil. eur. Oproti rovnakému mesiacu ...

IDH v médiach  •  17.07.2019

Keď v doprave vládne chaos

Pre krajinu je tragédiou, keď po koaličných rokovaniach dostane taký zložitý a dôležitý rezort, akým je doprava, strana, ktorá sa na to an...

IDH v médiach  •  15.07.2016