Braňo Závodský Naživo s Ondrejom Matejom z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo

Publikované dňa 30.01.2017

Štátne Ícečka už nahrádzajú žlté expresy od Regio Jetu, ktorý z trate Bratislava – Košice odišiel potom, čo sa vláda rozhodla obnoviť červené IC vlaky.
Aký to bude mať dopad na cestujúcich? Prečo sú dnes ícečká lacnejšie ako štátom dotované rýchliky? Dokážu IC prežiť ak ich už raz štát pre dlhy musel zrušiť? Budeme cestovať rýchlejšie a kvalitnejšie, alebo odchodom konkurencie cestujúci utrpí?

Odporúčané články

Bratislavský obchvat má problém. Menší stavbári ho nechcú stavať

Necelých 60 kilometrov autostrád v okolí Bratislavy má postaviť konzorcium okolo španielskej spoločnosti Cintra.

IDH v médiach  •  10.10.2017

Ázijské kontajnery zamestnajú bratislavský nákladný prístav

Pre čínsku stranu bolo dôležitým momentom, že terminál v hlavnom meste Slovenska môže zdvojnásobiť kapacity.

IDH v médiach  •  15.11.2017

Nové úseky diaľnic tento rok nepribudnú, rezort viní aktivistov

Máme zlú správu pre vodičov. Národná diaľničná spoločnosť tento rok neodovzdá do užívania ani jeden kilometer diaľnic. S niektorými st...

IDH v médiach  •  30.04.2018