Braňo Závodský Naživo s Ondrejom Matejom z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo

Publikované dňa 30.01.2017

Štátne Ícečka už nahrádzajú žlté expresy od Regio Jetu, ktorý z trate Bratislava – Košice odišiel potom, čo sa vláda rozhodla obnoviť červené IC vlaky.
Aký to bude mať dopad na cestujúcich? Prečo sú dnes ícečká lacnejšie ako štátom dotované rýchliky? Dokážu IC prežiť ak ich už raz štát pre dlhy musel zrušiť? Budeme cestovať rýchlejšie a kvalitnejšie, alebo odchodom konkurencie cestujúci utrpí?

Odporúčané články

Zmena správcu zlý stav vozoviek nevyrieši, ministerstvo upozorňuje aj na potrebnú zmenu financovania

Inštitút pre dopravu a hospodárstvo (IDH) v pondelok vyzval ministra dopravy a výstavby Andreja Doležala k urýchlenej systémovej reforme cie...

IDH v médiach  •  19.08.2020

Príprava nových úsekov diaľnic viazne

Minister dopravy v reakcii na dnešné blokády ciest odmietol, že by odsúval výstavbu úsekov v regióne. Tvrdí, že ich príprava pokračuje. Pr...

IDH v médiach  •  30.11.2017

Milióny do projektu, ktorý nepotrebujeme? Vláda zdedila ropovod a trápi sa, čo s ním

Projekt ropovodu medzi Bratislavou a rakúskym Schwechatom je politickým dedičstvom minulých garnitúr. Od roku 2003 sa ani jedna vláda neodváži...

Blog  •  16.01.2013