Braňo Závodský Naživo s Ondrejom Matejom z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo

Publikované dňa 30.01.2017

Štátne Ícečka už nahrádzajú žlté expresy od Regio Jetu, ktorý z trate Bratislava – Košice odišiel potom, čo sa vláda rozhodla obnoviť červené IC vlaky.
Aký to bude mať dopad na cestujúcich? Prečo sú dnes ícečká lacnejšie ako štátom dotované rýchliky? Dokážu IC prežiť ak ich už raz štát pre dlhy musel zrušiť? Budeme cestovať rýchlejšie a kvalitnejšie, alebo odchodom konkurencie cestujúci utrpí?

Odporúčané články

Pri oravskej diaľnici bude cena stavby na druhom mieste

Systém má zabrániť situáciám ako v Prešove, kde sa staviteľ ocitol vo finančných problémoch.

IDH v médiach  •  10.08.2017

Taxify po regulácii zdražovať nechce, Uber zváži návrat

Od apríla budú platiť pre služby prísnejšie pravidlá.

IDH v médiach  •  12.03.2019

Štát by mal zastaviť nekalé obchodovanie s pozemkami

Výkup pozemkov štátom pod diaľnicami a pri veľkých investíciách sa nezaobíde bez škandálov. Štát tým, že vykupuje pozemky za 100 násob...

Tlačové správy  •  03.09.2015