Braňo Závodský Naživo s Ondrejom Matejom z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo

Publikované dňa 30.01.2017

Štátne Ícečka už nahrádzajú žlté expresy od Regio Jetu, ktorý z trate Bratislava – Košice odišiel potom, čo sa vláda rozhodla obnoviť červené IC vlaky.
Aký to bude mať dopad na cestujúcich? Prečo sú dnes ícečká lacnejšie ako štátom dotované rýchliky? Dokážu IC prežiť ak ich už raz štát pre dlhy musel zrušiť? Budeme cestovať rýchlejšie a kvalitnejšie, alebo odchodom konkurencie cestujúci utrpí?

Odporúčané články

Na Slovensku ožíva sporný megaprojekt širokorozchodnej železnice

Viacerí odborníci poukazujú na plytvanie peniazmi na takýto projekt a považujú ho za zbytočný. Slovensku podľa nich neprinesie nič.

IDH v médiach  •  18.12.2018

Rýchlejšia trať cez Trenčín naberá opäť meškanie, stavbári chcú nový termín

Vlaky nebudú po celom 12-kilometrovom úseku jazdiť 160 kilometrov za hodinu. Na približne na 600 metroch ostane 100-kilometrová rýchlosť.

IDH v médiach  •  16.11.2016

R. Cenký: Aj farmári potrebujú spravodlivé podnikateľské prostredie

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, n.o. uviedol, že na Slovensku, by sa mala zamerať pozornosť na nepoctivých, neslušných a syst...

IDH v médiach  •  04.07.2018