Diaľničný tunel Karpaty. Luxus?

Publikované dňa 11.02.2015

Ondrej Matej (SDKÚ) z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, zase vraví, že rozhodnutie štátu stavať najskôr cestu na juhu je správne. „A to z takého dôvodu, že hustota dopravy na diaľnici D1 a v smere od Dunajskej Stredy, budúca R7, je dvojnásobne väčšia ako na diaľnici D2. Zároveň táto časť obchvatu rieši tranzit aj v smere na D2, lebo zatiaľ nerealizovaná časť s tunelom Karpaty by len skrátila dobu jazdy. Tu sa dokonca natíska otázka, či je táto časť vôbec potrebná, lebo je veľkým luxusom obkrúžiť diaľnicou celé veľké mestá,“ poznamenal Matej s tým, že napríklad aj Budapešť má len južný obchvat a neplánuje severný obchvat, rovnako je na tom aj Mníchov.

Odporúčané články

Národná diaľničná spoločnosť plánuje vyhlásiť niekoľko nových súťaží

Vodiči sa u nás tento rok neprevezú po žiadnej novej diaľnici alebo rýchlostnej ceste. Národná diaľničná spoločnosť ale plánuje popri ro...

IDH v médiach  •  17.04.2018

Počiatek nesúhlasí s Kaliňákom. Kamióny v nedeľu ráno do dedín nepatria

Rezort vnútra tvrdí – zatiaľ je o akceptovaní či neakceptovaní pripomienky predčasné hovoriť. Pripomienkové konanie skončilo len v piatok...

IDH v médiach  •  20.07.2015

Diskusia o nultom obchvate Bratislavy vyvolala veľký záujem

Na odborný seminár o plánovanej výstavbe nultého obchvatu Bratislavy prišlo viac než dvesto ľudí. Či už zástupcov stavebných firiem alebo...

IDH v médiach  •  11.02.2015