Hlavná štreka uživí ďalšie desiatky ľudí

Publikované dňa 12.08.2014

Ondrej Matej (SDKÚ) z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo vraví, že výhodou štátu v tomto boji o zamestnancov sú „režinky“ na celú železničnú sieť.

Odporúčané články

Ľudia nesúhlasia s asfaltárňami. V okolí Bratislavy môžu vyrásť až tri

Konzorcium firiem okolo španielskej spoločnosti Cintra má v najbližších rokoch vybudovať okolo hlavného mesta autostrády. Na prísune materi...

IDH v médiach  •  09.04.2018

Údržba ciest pri krízových situáciách

Darí sa štátu alebo samosprávam starať sa o cesty v krízových situáciách? (Diskusia v relácii Klub komunálnej politiky na RTVS)

IDH v médiach  •  26.01.2018

Chceli opravovať vlaky, rozpočet nemá peniaze

S rozsiahlejšou údržbou či masívnejšími investíciami sa nedá počítať ani na budúci rok. Štát stále pre Železnice nevyhradil dosť pe...

IDH v médiach  •  08.10.2018