Hlavná štreka uživí ďalšie desiatky ľudí

Publikované dňa 12.08.2014

Ondrej Matej (SDKÚ) z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo vraví, že výhodou štátu v tomto boji o zamestnancov sú „režinky“ na celú železničnú sieť.

Odporúčané články

Minister Doležal rozhoduje o osude tunela Čebrať. Ten už má viac ako tri kilometre

Minister dopravy Andrej Doležal (Sme Rodina) má aktuálne na stole žiadosť diaľničiarov o stavebné povolenie pre tunel Čebrať. Ten je súč...

IDH v médiach  •  04.02.2021

Výhodnosť širokorozchodnej trate pre Slovensko je otázna, odborníci majú protiargumenty

Hovoriť o potrebe a výhode projektu výstavby širokorochodnej železnice cez Slovensko z Košíc do Bratislavy je podľa Inštitútu pre dopravu a ...

IDH v médiach  •  10.06.2019

Inštitút: Výstavba diaľnice pri Žiline môže ohroziť vyrovnaný rozpočet

V hre by v tomto prípade bolo podľa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo aj vracanie eurofondov.

IDH v médiach  •  22.01.2019