Konečné riešenie Triblaviny? Inštitút pre dopravu ho považuje za diletantské

Publikované dňa 02.07.2016

Inštitút pre dopravu a hospodárstvo (IDH) má výhrady ku konečnému variantu výstavby križovatky Triblavina na diaľnici D1 pri Bratislave s troma pruhmi a dvoma kolektormi ako súčasť diaľnice v každom smere.

Odporúčané články

Štát by mal prioritne riešiť pozemky pod diaľnicami, rýchlostnými cestami a cestami I. triedy v predbežnom užívaní

Bratislava, 11. mája 2017 – Majetkovo nevysporiadané pozemky pod diaľnicami, rýchlostnými cestami a cestami I. triedy v predbežnom užívan...

Tlačové správy  •  11.05.2017

Počiatek už pozná účet za diaľnice roka

Ako povedal šéf Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Ondrej Matej (SDKÚ-DS) úsek D1 Hričovské Podhradie-Lietavská Lúčka je druhým najnár...

IDH v médiach  •  22.11.2013

Veľká vlaková lúpež. Autobusy prišli o tisíce cestujúcich

„Deje sa len to, čo som dopredu avizoval. Spôsobilo to odlev cestujúcich z autobusov,“ konštatoval šéf Inštitútu pre dopravu a hospodárst...

IDH v médiach  •  03.02.2015