Mýto sa môže rozširovať aj na menšie cesty. Kedy sa dotkne aj áut?

Publikované dňa 19.09.2014

Kritickejšie sa na rozširovanie poplatkov pre autá pozerá šéf Inštitutu pre dopravu a hospodárstvo (IDH) Ondrej Matej.

Odporúčané články

Švajčiari: štátny vlakový dopravca nás diskriminuje. Súťaž ušil na mieru jednému výrobcovi

Chceli nakúpiť nové elektrické vlaky. Vypísali súťaž, ale museli ju zrušiť. Podmienky, ktoré štátny vlakový prepravca ZSSK stanovil, bol...

IDH v médiach  •  28.04.2017

Čo čaká cesty prvej triedy?

V závese pozornosti. Tak sa hovorí o cestách prvej triedy. Viaceré zo 79 úsekov by však najbližších štyroch rokoch mali prejsť renováciou ...

IDH v médiach  •  24.05.2019

Štát verí trnavskej TSS Grade. Smeruje k veľkej zákazke

Výrazne to totiž ovplyvní cestovanie do Žiliny. Čas jazdy sa totiž skráti na minimum,“ konštatoval Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre d...

IDH v médiach  •  18.11.2013