Novým prevádzkovateľom mestskej hromadnej dopravy v Nitre

Publikované dňa 09.12.2020
„Najväčšou chybou v súťažiach je nedostatok času. Ak chce objednávateľ vytvoriť priestor na zmenu, musí mať víťazný uchádzač od podpisu zmluvy čas na prípravu cca jeden rok. To kvôli zabezpečovaniu vozidiel a vodičov. Samotný tender od vypísania v EÚ vestníku až po podpis zmluvy trvá cca dva roky. Ak tento čas nie je, nahráva to do karát súčasným dopravcom“ uviedol pre RTVS riaditeľ IDH Ondrej Matej.

Odporúčané články

Predaj vozňov nemusí priniesť sľubovaný zisk

Pesimistickejšie to vidí Ondrej Matej z Inštitútu dopravy a hospodárstva, ktorý bol aj poradcom expremiérky. Tvrdí to potom, ako si prečítal...

IDH v médiach  •  25.02.2014

Štát si chce vziať späť stavebné úrady, samosprávam sa to vôbec nepáči

Obce a mestá majú vrátiť štátu pôvodne prenesenú pôsobnosť svojich stavebných úradov. Prevziať by ju mali po novom regionálne pracovisk...

IDH v médiach  •  02.06.2021

RegioJet vstúpi do integrovanej dopravy

Cestujúcim z okolia Bratislavy sa zjednoduší dochádzanie do hlavného mesta. Počas veľkonočných sviatkov vstúpi do integrovanej dopravy súkr...

IDH v médiach  •  27.03.2018