Inštitút pre dopravu a hospodárstvo očakáva prijatie novej reálnej koncepcie výstavby diaľnic a rýchlostných ciest. Predseda správnej rady organizácie Ondrej Matej tvrdí, že hlavná príčina meškania výstavby diaľnic nie je nedostatok peňazí, ale v schopnosti manažérsky zabezpečiť kontinuálnu prípravu a výstavbu tak, aby boli dodržané termíny a kvalita.
Diaľnica D1 sa pred hlavným mestom rozšíri na osem pruhov. Ďalšie obmedzenie prinesie jej prepájanie s novým obchvatom.
IDH v médiach • 27.11.2017Štát vo februári oznámil, že chce spustiť súťaž na železnicného dopravcu medzi Bratislavou a Banskou Bystricou. Dodnes však presný termí...
IDH v médiach • 10.09.2015Nová wi-fi vo vlakoch stojí štát státisíce eur. V cene nie sú dátové služby. Podľa analytikov je zákazka oproti cene v minulosti predraže...
IDH v médiach • 25.01.2017