Považskú Bystricu čaká radikálna redukcia kilometrov liniek MHD

Publikované dňa 20.02.2019

Podľa Petra Máťoša je hlavným dôvodom nariadenie EK, podľa ktorého môže mať prepravca, s ktorým uzatvorí mesto zmluvu priamo, maximálne 23 autobusov a ročný obrat maximálne dva milióny eur.

Odporúčané články

Budúca vláda má problém už teraz. Na cesty chýbajú miliardy, odkazuje Počiatek

Na dostavbu infraštruktúry nám nestačia ani eurofondy. Ide o problém budúcej vlády, odkazuje ministerstvo.

IDH v médiach  •  05.02.2016

Cenký: Personálne zmeny dominovali prvým 100 dňom Doležala

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo skonštatoval, že prvých 100 dní ministra dopravy Andreja Doležala nie je možné objektívne z...

IDH v médiach  •  01.07.2020

Na fóre sa opäť diskutovalo o lanovke z Hrebienka na Skalnaté pleso

Spoločnosť Tatry Mountain Resorts (TMR) vo štvrtok opäť prezentovala svoj návrh na výstavbu novej lanovky prepájajúcej Skalnaté pleso s Hre...

IDH v médiach  •  23.02.2018