Považskú Bystricu čaká radikálna redukcia kilometrov liniek MHD

Publikované dňa 20.02.2019

Podľa Petra Máťoša je hlavným dôvodom nariadenie EK, podľa ktorého môže mať prepravca, s ktorým uzatvorí mesto zmluvu priamo, maximálne 23 autobusov a ročný obrat maximálne dva milióny eur.

Odporúčané články

Potvrdili nomináciu rozhodcovského tribunálu na arbitráž pre D4 a R7

V arbitrážnom konaní medzi koncesionárom projektu diaľnice D4 a rýchlostnej cesty R7 Zero Bypass Limited a Ministerstvom dopravy a výstavby SR ...

IDH v médiach  •  20.09.2019

Mostom chýba prevencia. Pomôcť môžu senzory

Na východe Slovenska padol kus mosta pri meste Strážske. Udalosť pripomína priepasť v časti pre chodcov a policajná uzávera, ktorá má potrv...

IDH v médiach  •  16.10.2019

Za prenajatie rušňov prešetrí Cargo NKÚ

Kontroverzný obchod štátneho nákladného dopravcu čelí kritike opozície aj odborníkov. Cargo si plánuje prostredníctvom operačného lízing...

IDH v médiach  •  11.05.2018