Predražené tendre, stratové IC vlaky. Čo čaká nového šéfa dopravy?

Publikované dňa 31.08.2016

Nominant Mosta-Híd Árpád Érsek sa chce vyhnúť megalomanským projektom. Niekoľko rozbehnutých však bude musieť riešiť.

Odporúčané články

Ondrej Matej: Hlavnou príčinou meškania výstavby diaľnic nie je nedostatok peňazí

Inštitút pre dopravu a hospodárstvo očakáva prijatie novej reálnej koncepcie výstavby diaľnic a rýchlostných ciest. Predseda správnej rady ...

IDH v médiach  •  21.03.2018

O. Matej: ÚRSO diskriminuje malých dodávateľov

Predseda správnej rady Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo O. Matej ďalej uviedol, že aktuálna situácia v elektroenergetike menších dodáva...

IDH v médiach  •  11.12.2017

Tunel Považský Chlmec razili aj zo šiestich strán, bežných je aj osem

Takmer 8-kilometrový tunel Višňové pri Žiline bude najdlhším na Slovensku, potom ho má prekonať tunel Karpaty.

IDH v médiach  •  31.01.2016