Verejná doprava skrýva úsporu 94 miliónov

Publikované dňa 09.02.2013

„V zákone by sa stanovilo, že objednávateľ dopravných služieb vo verejnom záujme bude jeden. Nosnou kostrou by mala byť železničná doprava. Z menších miest a obcí by do uzlov železníc navážali ľudí autobusy. Jasne by sa rozhodlo, ktorá doprava je primárna,“ hovorí Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý bol počas vlády Ivety Radičovej poradcom pre dopravu.

Odporúčané články

Čo je s veľkolepým projektom v Petržalke? Čas sa kráti aj kvôli eurofondom

Druhú etapu výstavby musí hlavné mesto stihnúť do piatich rokov. Kvôli europeniazom.

IDH v médiach  •  12.04.2018

Cieľový grafikon 2020 je málo ambiciózny – železničná doprava nebude konkurencieschopnou

Tlačová správa IDH k návrhu cieľového grafikonu vlakovej dopravy pre rok 2020:   Inštitút pre dopravu a hospodárstvo hodnotí pozit...

Tlačové správy  •  10.05.2016

Autobusy zadarmo. Podľa ministra dopravy sú v hre

Rezort Árpáda Érseka uvažuje, ako pomôcť nespokojným okresom, ktoré nemôžu využívať bezplatné vlaky.

IDH v médiach  •  24.11.2016