Verejná doprava skrýva úsporu 94 miliónov

Publikované dňa 09.02.2013

„V zákone by sa stanovilo, že objednávateľ dopravných služieb vo verejnom záujme bude jeden. Nosnou kostrou by mala byť železničná doprava. Z menších miest a obcí by do uzlov železníc navážali ľudí autobusy. Jasne by sa rozhodlo, ktorá doprava je primárna,“ hovorí Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý bol počas vlády Ivety Radičovej poradcom pre dopravu.

Odporúčané články

Tlačová správa IDH k súťaži na trať Bratislava – Komárno

Bratislava, 18. februára 2020 – Zhoršenie dopravy a nelogické požiadavky. Tak by sa dala zhrnúť súťaž na nového dopravcu na trati Bratisl...

Tlačové správy  •  18.02.2020

Verejné obstarávanie je raj výpalníkov

Medzi najväčšie brzdy brániace rastu a toku peňazí do ekonomiky patrí paradoxne zákon o verejnom obstarávaní. Hoci mal priniesť viac transp...

IDH v médiach  •  05.11.2013

Nové pravidlá platia pre celý taxi trh, vyzývame k ich dodržiavaniu

Bratislava, 9. apríla 2019 – Inštitút pre dopravu a hospodárstvo (IDH) víta, že novelizovaný zákon o cestnej doprave vstúpil do platnosti...

Tlačové správy  •  09.04.2019