Verejná doprava skrýva úsporu 94 miliónov

Publikované dňa 09.02.2013

„V zákone by sa stanovilo, že objednávateľ dopravných služieb vo verejnom záujme bude jeden. Nosnou kostrou by mala byť železničná doprava. Z menších miest a obcí by do uzlov železníc navážali ľudí autobusy. Jasne by sa rozhodlo, ktorá doprava je primárna,“ hovorí Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý bol počas vlády Ivety Radičovej poradcom pre dopravu.

Odporúčané články

Veľké zdražovanie na Slovensku: Za toto všetko si priplatíme!

Slováci opäť vytiahnu viac z peňaženiek. Zdražieť majú okrem potravín aj energie. Podľa odhadov odborníkov si priplatíme aj desiatky eur!

IDH v médiach  •  22.10.2018

Národná diaľničná spoločnosť plánuje vyhlásiť niekoľko nových súťaží

Vodiči sa u nás tento rok neprevezú po žiadnej novej diaľnici alebo rýchlostnej ceste. Národná diaľničná spoločnosť ale plánuje popri ro...

IDH v médiach  •  17.04.2018

Parlament má prijímať zákony, nie vyzývať Holjenčíka na odstúpenie z funkcie

Tlačová správa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo:   Parlament má prijímať zákony, nie vyzývať Holjenčíka na odstúpenie z...

Tlačové správy  •  02.02.2017