Verejná doprava skrýva úsporu 94 miliónov

Publikované dňa 09.02.2013

„V zákone by sa stanovilo, že objednávateľ dopravných služieb vo verejnom záujme bude jeden. Nosnou kostrou by mala byť železničná doprava. Z menších miest a obcí by do uzlov železníc navážali ľudí autobusy. Jasne by sa rozhodlo, ktorá doprava je primárna,“ hovorí Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý bol počas vlády Ivety Radičovej poradcom pre dopravu.

Odporúčané články

IDH: Vzhľadom na situáciu sú v rozpočte čísla pre dopravu pozitívne

Z návrhu rozpočtu verejnej správy na roky 2021 až 2023, ktorý v stredu schválila vláda, vyplýva, že v budúcom roku má ísť do cestnej ...

IDH v médiach  •  19.10.2020

Počkáme si, či nejde len o vyjednávaciu taktiku RegioJetu, tvrdí Rastislav Cenký

Súkromný dopravca RegioJet už v minulosti podľa riaditeľa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastislava Cenkého ukázal, že vie, ako sa ro...

IDH v médiach  •  05.01.2017

Zvyšovanie cien energií nie je konečné. Na budúci rok zdražia opäť

Domácnosti sa musia pripraviť na jedno z najväčších zdražovaní energií za posledné roky. O koľko si budú musieť priplatiť a čo je za ...

IDH v médiach  •  07.11.2018