Zdražie mýto a diaľničné známky? Diaľničiari hľadajú peniaze

Publikované dňa 02.08.2016

Šéf Národnej diaľničnej spoločnosti chce, aby sa firma financovala predovšetkým z mýta a elektronických známok. Ich dnešná výška je však podľa neho nedostatočná.

Odporúčané články

Cieľový grafikon 2020 je málo ambiciózny – železničná doprava nebude konkurencieschopnou

Tlačová správa IDH k návrhu cieľového grafikonu vlakovej dopravy pre rok 2020:   Inštitút pre dopravu a hospodárstvo hodnotí pozit...

Tlačové správy  •  10.05.2016

Veľké plány či utópia? Vláda chce stavať a opravovať množstvo ciest

Na Slovensku by mali vzniknúť aj národní dopravcovia – tentoraz v leteckej, vodnej i železničnej doprave.

IDH v médiach  •  15.04.2016

Obchvat Prešova môže byť lacnejší o dvesto miliónov

Kiska sa pýtal na predraženú D1. Kažimír mu poslal, koľko by stáli alternatívne riešenia.

IDH v médiach  •  13.02.2017