ZSSK láka do vlakov kampaňou za desiatky tisíc

Publikované dňa 11.07.2018

Od júna jazdí do Bratislavy približne 50 nových súprav, ktoré potrebuje štátny dopravca zaplniť. Odborník tvrdí, že reklama musí byť adresnejšia.

Odporúčané články

Vrátenie peňazí za meškajúci vlak

Slovenské železnice, vo väčšine prípadov, nemusia preplácať cestujúcim kompenzácie za meškanie vlaku. Spoločnosť má od ministerstva dopr...

IDH v médiach  •  13.02.2019

Výstavba obchvatu Prešova mešká

S výstavbou juhozápadného obchvatu Prešova stále nezačali. Základný kameň pritom poklepali koncom mája. Firmy môžu na pokračovaní diaľn...

IDH v médiach  •  10.11.2017

Železničná spoločnosť Slovensko nemá dosť reštauračných vozňov, vypíše súťaž na ich prenájom

Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. (ZSSK) v súčasnosti nemá dostatočný počet prevádzkyschopných reštauračných a bistro vozňov na ...

IDH v médiach  •  30.06.2019