ZSSK verzus RegioJet a Leo Express: Ako sa zmení cestovanie železnicami

Publikované dňa 18.06.2014

Odborníci sú však voči ziskovosti súkromníka skeptickí. Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo (IDH) Ondrej Matej pre agentúru SITA povedal, že pri predaji 90 až 100 percent lístkov môže byť prevádzka spoločnosti na nule, prípadne mierne v mínuse.

Odporúčané články

Érsek vidí riešenie pokút v Bruseli

Zahraniční neplatiči pokút za diaľničné známky trápia nielen Slovensko, ale aj ostatných členov Únie. Vymáhanie komplikuje súčasná leg...

IDH v médiach  •  02.02.2018

O Cargo Wagon sa uchádzajú dvaja investori

Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo: "No, tak takto by chcel začať podnikať každý na Slovensku, čiže je to zjavn...

IDH v médiach  •  02.06.2014

Cestujúci tvrdli vo vlaku niekoľko hodín. Majú nejaké práva?

Niekoľkohodinové sedenie v úplnej tme, bez vody, ventilácie a len s pootvorenými malými oknami na vozni vlaku. Takto na facebookovom profile op...

IDH v médiach  •  10.09.2018