ZSSK verzus RegioJet a Leo Express: Ako sa zmení cestovanie železnicami

Publikované dňa 18.06.2014

Odborníci sú však voči ziskovosti súkromníka skeptickí. Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo (IDH) Ondrej Matej pre agentúru SITA povedal, že pri predaji 90 až 100 percent lístkov môže byť prevádzka spoločnosti na nule, prípadne mierne v mínuse.

Odporúčané články

Kade stavať diaľnice a rýchlostné cesty

"Dnes aj bez dopravného generelu vieme, že prioritou sú medzinárodné koridory. A pri výstavbe dopravnej infraštruktúry sú prioritou tie aglo...

IDH v médiach  •  27.09.2017

Železničné trate na Slovensku sú v zúboženom stave a stále sa zhoršujú

Za posledné roky štátny podnik Železnice SR eviduje viac a viac závad na koľajniciach, ktoré následne zapríčiňujú meškania vlakov.

IDH v médiach  •  24.06.2020

Do diaľníc sa pumpujú milióny, vlani diaľničiari odovzdali ani nie desať kilometrov

Vlani klesol počet rozostavaných úsekov o 37 kilometrov. Plány na tento rok preto vyzerajú ambiciózne.

IDH v médiach  •  12.07.2017