Ako ceny energií lacneli, až nezlacneli

Publikované dňa 18.01.2017

Tlačová správa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo k „zlacňovaniu“ ceny energií

Inštitút pre dopravu a hospodárstvo už niekoľkokrát verejne upozorňoval na nepravdivosť prezentovanej informácie zo strany ÚRSO o zlacňovaní ceny elektrickej energie v roku 2017. Naposledy sme komentárom v denníku Hospodárske noviny zo dňa 9.1.2017 vysvetlili podstatu problému.

Uviedli sme, že mnohí ľudia, ktorí uverili regulačnému úradu a tešia sa na zlacnenie elektriny, budú v konečnom dôsledku nepríjemne prekvapení a zistia pri fakturácii, že vyhlásenia ÚRSO o zlacňovaní elektriny boli do veľkej miery iba marketingovými rečami, ktorým zjavne ani na úrade neveria.

Odborné stanovisko uverejnené v komentári nájdete v Hospodárskych novinách zo dňa 9.1.2017 – http://komentare.hnonline.sk/komentare/888291-ako-sa-ceny-energii-znizovali-az-sa-neznizili
alebo na stránke Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo – http://www.idah.sk/idh-v-mediach/ako-sa-ceny-energii-znizovali-az-sa-neznizili/

To, na čo sme už dávno upozorňovali kompetentní z koalície a opozície zbadali až dnes. Kde boli doteraz? A namiesto riešenie podstaty problému svojimi stanoviskami len vytĺkajú politický kapitál.

 

Ing. Ondrej Matej
predseda správnej rady IDH

 

Inštitút pre dopravu a hospodárstvo, n.o.
Galvániho 7/D
Bratislava
821 04
Slovenská republika

tel.: 0903603285
e- mail: office@idah.sk
web: http://www.idah.sk/

Odporúčané články

Zlé koľaje na Slovensku spôsobujú meškanie. Prečo je to tak

Za bežných okolností by vlaky na hlavnú stanicu v Bratislave mali prichádzať 30-kilometrovou rýchlosťou. Niektoré však musia spomaliť.

IDH v médiach  •  20.01.2019

Zistenie HN: Váhostav siaha na megazákazku

O možnom pochybení v súťaži hovorí aj riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Ondrej Matej (SDKÚ-DS), ktorý bol tiež poradcom pre d...

IDH v médiach  •  08.02.2013

Počiatek chce obchvat od najlacnejšieho, zákazku dá Španielom

Úseky, ktoré chcela stavať prvá Ficova vláda cez PPP projekty, boli v porovnaní s klasickou výstavbou drahšie skoro o dve miliardy eur.

IDH v médiach  •  29.01.2016