Slovensku chýba minimálna sieť D, R a záväzný plán výstavby dopravnej infraštruktúry

Publikované dňa 13.01.2017

Už dlhodobo komunikujeme pohľad Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, že Slovensko potrebuje záväzný plán výstavby dopravnej infraštruktúry. Sme radi, že si náš názor osvojili aj zástupcovia Zväzu slovenských podnikateľov Slovenska https://www.aktuality.sk/clanok/406160/slovensku-chyba-zavazny-plan-vystavby-cestnych-usekov-upozornuju-stavbari/.

Zároveň Slovensko potrebuje aj zadefinovanie minimálnej siete diaľnic a rýchlostných ciest, ktorá by sa nemenila zmenami na poste ministra dopravy.

 
Ondrej Matej
predseda správnej rady IDH

 

Hospodárske noviny: Čo spôsobujú zlé rozhodnutia v doprave? –http://www.idah.sk/…/co-sposobuju-zle-rozhodnutia-v-doprave/

SME: Keď v doprave vládne chaos – http://komentare.sme.sk/c/2…/ked-v-doprave-vladne-chaos.html

Odporúčané články

Skončia osobáky RegioJetu? Na trať Bratislava – Komárno sa chcú vrátiť štátne železnice

Ministerstvo dopravy mešká s vyhlásením súťaže na linku, ktorou sa denne dopravujú tisíce ľudí do Bratislavy. V decembri 2020 ju možno n...

IDH v médiach  •  25.01.2019

Vo vlakoch dostanú zľavy aj pracujúci. Koľko ušetríte?

Aktuálnu novinku chvália aj niektorí kritici doterajšieho Ficovho železničného balíčku. „Zavedenie väčších zliav pre pravidelných cest...

IDH v médiach  •  29.01.2015

Viac vlakov, vyššia kvalita, ale i vlaky zadarmo. Pozrite sa, čo Ficova vláda v železničnej doprave urobila

Na Slovensku sa navýšil počet vlakokilometrov v štátom dotovaných vlakoch. Celkovo najazdia 32,5 milióna vlakokilometrov.

IDH v médiach  •  07.02.2016