Novým prevádzkovateľom mestskej hromadnej dopravy v Nitre

Publikované dňa 09.12.2020
„Najväčšou chybou v súťažiach je nedostatok času. Ak chce objednávateľ vytvoriť priestor na zmenu, musí mať víťazný uchádzač od podpisu zmluvy čas na prípravu cca jeden rok. To kvôli zabezpečovaniu vozidiel a vodičov. Samotný tender od vypísania v EÚ vestníku až po podpis zmluvy trvá cca dva roky. Ak tento čas nie je, nahráva to do karát súčasným dopravcom“ uviedol pre RTVS riaditeľ IDH Ondrej Matej.

Odporúčané články

Érsek chce vysokorýchlostnú trať z Bratislavy do okolitých metropol. S kolegami podpísal memorandum

Nová vysokorýchlostná železnica je jednou z priorít Slovenska, ktoré v súčasnosti predsedá Vyšehradskej skupine. Podľa odborníka by sa mal...

IDH v médiach  •  02.10.2018

Budúcnosť osobnej dopravy? Samojazdiace autá

Prekážkou však podľa odborníkov nie je technologická vymoženosť áut, ale zodpovednosť. Teda to, kto bude niesť zodpovednosť za prípadné ...

IDH v médiach  •  29.06.2016

Čo čaká cesty prvej triedy?

V závese pozornosti. Tak sa hovorí o cestách prvej triedy. Viaceré zo 79 úsekov by však najbližších štyroch rokoch mali prejsť renováciou ...

IDH v médiach  •  24.05.2019