Odborník na diaľnice: Najlepšie sa zarobí na projektoch, ktoré sa nikdy neuskutočnia

Publikované dňa 21.08.2015

Rozhovor s odborníkom na výstavbu Ondrejom Matejom z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo. „Sme posledná krajina v rámci európskej 28-čky, ktorá nemá prepojené dve najsilnejšie centrá, Bratislavu a Košice,“ povedal.

Odporúčané články

Trojpruhová R1 z Trnavy do Nitry nebude. Dvonč: Dôležité sú cesty prvej triedy

„Z Nitry až po mimoúrovňovú križovatku pri Trnave bude treba vybudovať trojpruh tak, ako je to dnes už na úseku z Bratislavy do Trnavy. Inak...

IDH v médiach  •  22.08.2015

Česi majú pravdu, železniciam chýba len do bodu nula pol miliardy, tvrdí analytik

Český železničný dopravca si nedával servítky pred ústa. Po tom, čo sa 1. marca pri Žiline vykoľajila súprava Pendolino, České dráhy (...

IDH v médiach  •  05.04.2023

Érsek ustupuje od svojich sľubov. Diaľničný obchvat Prešova spustí, hoci nevie, či je výhodný

To, čo minister dopravy Árpád Érsek (Most-Híd) sľúbil, nesplní. Diaľničný obchvat Prešova sa nemá posudzovať cez hodnotu za peniaze.

IDH v médiach  •  15.10.2016