Hlavná štreka uživí ďalšie desiatky ľudí

Publikované dňa 12.08.2014

Ondrej Matej (SDKÚ) z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo vraví, že výhodou štátu v tomto boji o zamestnancov sú „režinky“ na celú železničnú sieť.

Odporúčané články

Inštitút pre dopravu: Úplná liberalizácia siete STK je rizikom

Novela zákona je v súčasnosti v medzirezortnom pripomienkovom konaní na ministerstve dopravy, následne by ju mala schvaľovať vláda.

IDH v médiach  •  18.05.2017

Skončia osobáky RegioJetu? Na trať Bratislava – Komárno sa chcú vrátiť štátne železnice

Ministerstvo dopravy mešká s vyhlásením súťaže na linku, ktorou sa denne dopravujú tisíce ľudí do Bratislavy. V decembri 2020 ju možno n...

IDH v médiach  •  25.01.2019

Postavia Španieli obchvat Bratislavy? Dva roky po tendri sa o tom opäť rozhoduje

Veľká a známa zahraničná firma má v rukách zákazku na obchvat Bratislavy. Ibaže na ňu tlačia bankári, potenciálnym subdodávateľom sa ...

IDH v médiach  •  08.02.2018