Klesnú štátu výdavky na vlaky po rozšírení RegioJetu?

Publikované dňa 27.04.2014

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo (IDH) Ondrej Matej v súvislosti s liberalizáciou osobnej vlakovej dopravy navrhuje, aby štát ponúkol dopravcom pri vstupe na slovenské železnice tri kategórie tratí.

Odporúčané články

Rýchle trate zatiaľ cestu neskrátia

Ide o prvý úsek, na východ od Žiliny, kde budú môcť vlaky teoreticky jazdiť rýchlosťou 160 kilometrov za hodinu.

IDH v médiach  •  07.07.2017

Slovensko staví na Čínu. Ázijské vlaky budú prekladať v Košiciach, odhalil Fico

Hospodárstvo Košíc dlhé roky profitovalo najmä z hutníckeho priemyslu. Najnovšie sa z metropoly môže stať prekladisková veľmoc na novej Ho...

IDH v médiach  •  14.12.2017

Leto na diaľnici: Jazdiť musíme osemdesiatkou, za veľké peniaze tam menia zvodidlá a tabule

Vodiči sa od jari na viacerých úsekoch diaľnice D1 a rýchlostnej cesty R1 „potkýnajú“ o množstvo rýchlostných obmedzení. Diaľničiari ...

IDH v médiach  •  13.08.2015