Kraje sa pripravujú na verejné súťaže

Publikované dňa 05.02.2020

Nedávny spor medzi Banskobystrickým krajom a SAD Zvolen a následný kolaps dopravy v regióne ukázal, že uzavreté zmluvy a dodatky môžu byť problematické. Poskytovateľov služieb by kraje už dávno mali vyberať transparentnými tendrami. Napriek tomu sa to v mnohých prípadoch nedeje.

Odporúčané články

Rýchle vlaky zastavia aj v menších mestách

Podľa Ondreja Mateja (SDKÚ), šéfa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, však RegioJet kopíruje zastavenia štátnych rýchlikov a tvári sa, ...

IDH v médiach  •  12.08.2014

Novelu o liberalizácii trhu technickej kontroly treba stiahnuť, myslí si Inštitút pre dopravu a hospodárstvo

Táto legislatíva sa podľa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo aj tak bude musieť opätovne novelizovať z dôvodu jej zosúladenia s pravidlam...

IDH v médiach  •  19.10.2017

Počiatek: Výstavba bratislavského obchvatu je kľúčová

Šéf Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo (IDH) Ondrej Matej, ktorý v minulosti radil aj expremiérke Ivete Radičovej, vyzval na ukončenie poli...

IDH v médiach  •  11.02.2015