Na opravy 3000 kilometrov ciest prvej triedy posiela štát toľko, čo na kilometer novej diaľnice

Publikované dňa 02.11.2017

Najrýchlejšie a najlacnejšie riešenie, ako odľahčiť dopravu pre čo najviac ľudí, je naliať peniaze do ciest prvej triedy. Na ministerstve s tým zatiaľ v žiadnom záväzku nerátajú.

Odporúčané články

Prečo trvá na Slovensku výstavba diaľnic tak dlho? V Európe sa stávame dierou na mape

Výstavba diaľnic na Slovensku trvá v priemere takmer 15 rokov. Stále viac tak začíname byť v európskom priestore dierou na mape. Oko...

IDH v médiach  •  08.05.2023

Projekt za osem miliárd skončil. Firma, ktorá mala stavať širokorozchodnú trať, mieri do likvidácie

Pred pätnástimi rokmi sa začali rysovať kontúry nového multimiliardového projektu. Jeho prínosy pre Slovensko boli však od začiatku sporné....

IDH v médiach  •  25.07.2022

Štát kontroluje Regiojet, pre nefungujúcu klímu

Žlté expresy podnikateľa Radima Jančuru majú problém. Vo vlakoch spoločnosti RegioJet, ktoré jazdia medzi Bratislavou a Košicami, vykonáva k...

IDH v médiach  •  12.08.2015