Namiesto polovičných profilov rýchlostných ciest by malo Slovensko stavať kvalitnejšie cesty prvej triedy. Bolo by to lacnejšie a stavby by boli hotové podstatne skôr. S takýmto riešením prichádza Inštitút pre dopravu a hospodárstvo. Výstavba vraj napreduje pomaly a takýmto tempom nebudú diaľnice na Slovensku hotové ani do roku 2040.
Zámer výstavby trate pre nákladné vlaky dostalo na posudzovanie ministerstvo životného prostredia. Projekt je stále sporný.
IDH v médiach • 27.11.2018Rozhovor s odborníkom na výstavbu Ondrejom Matejom z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo. „Sme posledná krajina v rámci európskej 28-čky, ...
IDH v médiach • 21.08.2015Slovensko značne zaostáva za vyspelou Európou v hromadnej doprave. Fakt, že naše železnice sú zastaralé a nehospodárne, potvrdili aj štátni...
IDH v médiach • 29.07.2016