Projekt širokorozchodnej trate je podľa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo otázny

Publikované dňa 19.07.2018

Za predpokladané náklady na výstavbu širokorozchodnej železnice cez Slovensko by sa podľa riaditeľa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastislava Cenkého dali zmodernizovať v podstate všetky hlavné železničné trate na Slovensku na rýchlosť 160 kilometrov za hodinu.

Odporúčané články

Úplná liberalizácia siete STK je podľa expertov veľkým rizikom. Už súčasný systém má viaceré nedostatky

Bratislava, 16. mája 2017  –  Inštitút pre dopravu a hospodárstvo ponúka konštruktívne riešenie, aby technické a emisné kontroly skuto...

Tlačové správy  •  16.05.2017

Doprastav v problémoch! Dostanú sa dodávatelia k peniazom?

Podľa riaditeľa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Ondreja Mateja ozdravenie Doprastavu je logickým vyústením celého vývoja v stavebníctv...

IDH v médiach  •  27.03.2014

Takmer dvojmiliardový projekt je veľké fiasko. Kto nesie vinu na nedokončenej križovatke na bratislavskom obchvate?

Je svetový unikát, že máme križovanie dvoch diaľnic a nemáme hotovú križovatku. Týmito slovami opisoval koncom augusta minister dopravy Andr...

IDH v médiach  •  20.09.2021