Braňo Závodský Naživo s Ondrejom Matejom z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo

Publikované dňa 30.01.2017

Štátne Ícečka už nahrádzajú žlté expresy od Regio Jetu, ktorý z trate Bratislava – Košice odišiel potom, čo sa vláda rozhodla obnoviť červené IC vlaky.
Aký to bude mať dopad na cestujúcich? Prečo sú dnes ícečká lacnejšie ako štátom dotované rýchliky? Dokážu IC prežiť ak ich už raz štát pre dlhy musel zrušiť? Budeme cestovať rýchlejšie a kvalitnejšie, alebo odchodom konkurencie cestujúci utrpí?

Odporúčané články

Dopravné kompetencie sa na Slovensku trieštia medzi viacerých hráčov

Mestskú hromadnú dopravu zabezpečujú mestá, prímestskú zas kraje, vlakové spoje štát – dopravné kompetencie sa na Slovensku trieštia med...

IDH v médiach  •  29.09.2022

Problémy spojenia D1 a D4

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Ondrej Matej a generálny riaditeľ Výskumného ústavu dopravného Ľubomír Palčák v reláci...

IDH v médiach  •  23.09.2021

Ikona stavebníctva odišla zo slovenského biznisu

Zistenie HN Dlhoročný spolumajiteľ Doprastavu Ivan Šesták opustil firmu z osobných dôvodov.

IDH v médiach  •  20.02.2014