Považskú Bystricu čaká radikálna redukcia kilometrov liniek MHD

Publikované dňa 20.02.2019

Podľa Petra Máťoša je hlavným dôvodom nariadenie EK, podľa ktorého môže mať prepravca, s ktorým uzatvorí mesto zmluvu priamo, maximálne 23 autobusov a ročný obrat maximálne dva milióny eur.

Odporúčané články

Najdôležitejší tunel Višňové postaví Remeta

Slovenský podnikateľ dostane zákazku za 410 miliónov eur.

IDH v médiach  •  13.06.2014

Nezdá sa nám to, vlaky meškajú viac ako vlani

Ondrej Matej z Inštitútu dopravy a hospodárstva hovorí, že naše vlaky musia meškať viac než tie v Nemecku. „V Nemecku je trať zmodernizova...

IDH v médiach  •  17.11.2013

HOSŤ V ŠTÚDIU: Ondrej Matej o harmonizácii daní a daňových licenciách

Ondrej Matej z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo o harmonizácii daní a daňových licenciách.

IDH v médiach  •  10.12.2013