„V zákone by sa stanovilo, že objednávateľ dopravných služieb vo verejnom záujme bude jeden. Nosnou kostrou by mala byť železničná doprava. Z menších miest a obcí by do uzlov železníc navážali ľudí autobusy. Jasne by sa rozhodlo, ktorá doprava je primárna,“ hovorí Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý bol počas vlády Ivety Radičovej poradcom pre dopravu.
Lehoty na čerpanie starých eurofondov sa s istotou skracujú. Tie nahradia dva nové balíčky. Jeden z nich, plán obnovy, sa začal kreovať v rok...
IDH v médiach • 14.04.2022Opozičné Progresívne Slovensko sa obáva, že rezorty dopravy a obrany vyhlásia nové dopravné projekty za strategicko-obranné investície. Výs...
IDH v médiach • 15.11.2024Slovensku dlhodobo chýba pracovná sila - aktuálne je neobsadených 80-tisíc pozícií. Keďže domáci o ne nemajú záujem, riešenie zrejme treb...
IDH v médiach • 23.10.2023