Verejná doprava skrýva úsporu 94 miliónov

Publikované dňa 09.02.2013

„V zákone by sa stanovilo, že objednávateľ dopravných služieb vo verejnom záujme bude jeden. Nosnou kostrou by mala byť železničná doprava. Z menších miest a obcí by do uzlov železníc navážali ľudí autobusy. Jasne by sa rozhodlo, ktorá doprava je primárna,“ hovorí Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý bol počas vlády Ivety Radičovej poradcom pre dopravu.

Odporúčané články

Naučíme sa niekedy čerpať eurofondy? Z Bruselu čoskoro príde 12 miliárd, no odborníci sú skeptickí

Lehoty na čerpanie starých eurofondov sa s istotou skracujú. Tie nahradia dva nové balíčky. Jeden z nich, plán obnovy, sa začal kreovať v rok...

IDH v médiach  •  14.04.2022

Rezort obrany sa chce podieľať na výstavbe diaľnic. PS varuje pred netransparentnou súťažou v miliardových projektoch

Opozičné Progresívne Slovensko sa obáva, že rezorty dopravy a obrany vyhlásia nové dopravné projekty za strategicko-obranné investície. Výs...

IDH v médiach  •  15.11.2024

Slovensko bojuje s nedostatkom pracovnej sily. Musí hľadať riešenia za hranicami

Slovensku dlhodobo chýba pracovná sila - aktuálne je neobsadených 80-tisíc pozícií. Keďže domáci o ne nemajú záujem, riešenie zrejme treb...

IDH v médiach  •  23.10.2023