Konečné riešenie Triblaviny? Inštitút pre dopravu ho považuje za diletantské

Publikované dňa 02.07.2016

Inštitút pre dopravu a hospodárstvo (IDH) má výhrady ku konečnému variantu výstavby križovatky Triblavina na diaľnici D1 pri Bratislave s troma pruhmi a dvoma kolektormi ako súčasť diaľnice v každom smere.

Odporúčané články

Koniec IC vlakov medzi Košicami a Bratislavou: Zmena vyvolala vlnu nesúhlasu

 IC vlaky jazdiace medzi Košicami a Bratislavou boli každoročne stratové a preto by už v novom grafikone od decembra nemali byť. Nahradiť ...

IDH v médiach  •  16.10.2024

Návrat štátnych IC vlakov posúdi štúdia

Prehodnotenie obnovenia prevádzky InterCity (IC) vlakov na hlavnej domácej železničnej trati Bratislava - Košice pripraví Výskumný ústav dopr...

IDH v médiach  •  13.07.2016

Južnú železničnú trať vynovia. Dôvodom sú bratislavské satelity

Dve trate a elektrifikácia sa na úseku Bratislava – Komárno skloňujú už dlho. Každý rok sú totiž vlaky na tomto úseku čoraz vyťaženej...

IDH v médiach  •  24.10.2019