Doležal chce zdražovať. Slovenské diaľnice majú vodičov stáť viac ako rakúske a české

Publikované dňa 20.10.2022

Ku koncu prvého desaťročia tohto milénia sme si za týždeň jazdy po vtedy skromnej sieti štvorprúdoviek platili 147 korún aj 50 halierov, teda zhruba päť eur. Celý rok nás stál vyše 36 a pol eura. Po vstupe do eurozóny v roku 2009 sa ceny známok zdvihli a ustálili sa v roku 2012. Odvtedy k zmene v sadzobníku nedošlo.

Odporúčané články

Hovoria jej projekt storočia. Nová Hodvábna cesta má spojiť Európu s Áziou

Európske aj ázijské médiá zavalili informácie o novej Hodvábnej ceste, ktorú sa snažia budovať Číňania naprieč Áziou do Európy. Bude ...

IDH v médiach  •  30.05.2017

Rok na ministerstve dopravy: Snaha sa uprieť nedá, otázne je, ako sa ukáže v praxi, zhodujú sa odborníci

Rezort dopravy prichádza po 12 mesiacoch už s druhou časťou stavebnej reformy. Cieľ je zjednodušiť procesy stavebných konaní. Zaviedla sa aj ...

IDH v médiach  •  22.10.2024

Slováci presadli do vlakov. Môže za to aj príchod súkromníkov

Noví hráči na koľajniciach dokázali zvýšiť kvalitu a komfort cestovania. Celkové výrazne lepšie služby však pokazilo cestovné zadarmo pr...

IDH v médiach  •  25.06.2015