Braňo Závodský Naživo s Ondrejom Matejom z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo

Publikované dňa 30.01.2017

Štátne Ícečka už nahrádzajú žlté expresy od Regio Jetu, ktorý z trate Bratislava – Košice odišiel potom, čo sa vláda rozhodla obnoviť červené IC vlaky.
Aký to bude mať dopad na cestujúcich? Prečo sú dnes ícečká lacnejšie ako štátom dotované rýchliky? Dokážu IC prežiť ak ich už raz štát pre dlhy musel zrušiť? Budeme cestovať rýchlejšie a kvalitnejšie, alebo odchodom konkurencie cestujúci utrpí?

Odporúčané články

Pre nové pravidlá v prvých dňoch prejdú STK len vyvolení

Stanice technickej kontroly museli prejsť zmenami, hovoria, že sa ešte musia učiť. Štát tiež zníži pokuty a umožní rozšíriť počet stan...

IDH v médiach  •  21.05.2018

„Polovicu z nich by som už ani nenazýval cestou.“ Regionálne vozovky sú vo vážnom stave

Župy musia zo svojich rozpočtov zaplatiť opravy takmer štyroch tisícok kilometrov ciest.

IDH v médiach  •  03.11.2017

TB IDH o dvojročnej práci ministerstva dopravy

Pozrite si TB Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo. Téma: Dvojročné hodnotenie práce ministerstva dopravy a ministra Jána Počiatka.

IDH v médiach  •  29.05.2014