Braňo Závodský Naživo s Ondrejom Matejom z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo

Publikované dňa 30.01.2017

Štátne Ícečka už nahrádzajú žlté expresy od Regio Jetu, ktorý z trate Bratislava – Košice odišiel potom, čo sa vláda rozhodla obnoviť červené IC vlaky.
Aký to bude mať dopad na cestujúcich? Prečo sú dnes ícečká lacnejšie ako štátom dotované rýchliky? Dokážu IC prežiť ak ich už raz štát pre dlhy musel zrušiť? Budeme cestovať rýchlejšie a kvalitnejšie, alebo odchodom konkurencie cestujúci utrpí?

Odporúčané články

Braňo Závodský Naživo s Ondrejom Matejom z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo

Štátne Ícečka už nahrádzajú žlté expresy od Regio Jetu, ktorý z trate Bratislava – Košice odišiel potom, čo sa vláda rozhodla obnoviť...

IDH v médiach  •  30.01.2017

Érsek vytiahol z archívu projekt: starú Seneckú chce so štyrmi pruhmi

V okolí Bratislavy plánujú najprv pridať vlaky od Senca, potom 8-pruhovú D1-ku a nakoniec štvorpruhovú cestu prvej triedy. Odborník upozorň...

IDH v médiach  •  23.02.2018

Matej: Počiatek nezvláda svoju pozíciu, premiér by ho mal odvolať

Situácia v rezorte dopravy je dlhodobo neudržateľná, minister Ján Počiatek (Smer-SD) nezvláda svoju pozíciu a premiér Robert Fico (Smer-SD) b...

IDH v médiach  •  29.05.2014