Braňo Závodský Naživo s Ondrejom Matejom z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo

Publikované dňa 30.01.2017

Štátne Ícečka už nahrádzajú žlté expresy od Regio Jetu, ktorý z trate Bratislava – Košice odišiel potom, čo sa vláda rozhodla obnoviť červené IC vlaky.
Aký to bude mať dopad na cestujúcich? Prečo sú dnes ícečká lacnejšie ako štátom dotované rýchliky? Dokážu IC prežiť ak ich už raz štát pre dlhy musel zrušiť? Budeme cestovať rýchlejšie a kvalitnejšie, alebo odchodom konkurencie cestujúci utrpí?

Odporúčané články

Érsek zmenil Počiatkove plány, lepšie rýchliky do Bystrice nepôjdu

Ministerstvo dopravy pod novým vedením si na súťaže vytipovalo regionálne trate, žiadnu diaľkovú.

IDH v médiach  •  31.01.2018

Profesor Technickej univerzity: Rusko plyn do EÚ nikdy nevypne, potrebuje platby. Je to len vydieranie

Za posledných 20 rokov sa štruktúra spotreby zemného plynu na Slovensku výrazne zmenila. Kým domácnosti ho spaľujú stále menej, priemysel je...

IDH v médiach  •  28.07.2022

Ako sa ceny energií znižovali, až sa neznížili

Na jeseň sme sa mohli vo viacerých  novinových článkoch dočítať, že energie by od budúceho roku mohli zlacnieť o 10 ale i viac percent. ...

IDH v médiach  •  09.01.2017