Braňo Závodský Naživo s Ondrejom Matejom z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo

Publikované dňa 30.01.2017

Štátne Ícečka už nahrádzajú žlté expresy od Regio Jetu, ktorý z trate Bratislava – Košice odišiel potom, čo sa vláda rozhodla obnoviť červené IC vlaky.
Aký to bude mať dopad na cestujúcich? Prečo sú dnes ícečká lacnejšie ako štátom dotované rýchliky? Dokážu IC prežiť ak ich už raz štát pre dlhy musel zrušiť? Budeme cestovať rýchlejšie a kvalitnejšie, alebo odchodom konkurencie cestujúci utrpí?

Odporúčané články

Ekonomický chlad dorazil už aj na koľaje. Železniční prepravcovia trpia

Ochladzovanie ekonomiky sa cez hutnícky sektor prelieva aj na koľajnice. Okrem nákladného dopravcu to pociťuje aj prevádzkovateľ tratí.

IDH v médiach  •  03.10.2019

Autom len po stanicu vlaku, sľubuje Droba

Vo viacerých krajoch bola kľúčovou témou predvolebnej kampane práve doprava.

IDH v médiach  •  07.11.2017

Nové rýchlejšie rušne sú už tu, opozícia ich prenájom kritizuje. V čom sa mýli?

Výsledok jedného z najväčších modernizačných nákupov na železniciach by cestujúci mali pocítiť už v najbližších týždňoch. Naprí...

IDH v médiach  •  01.12.2017