Braňo Závodský Naživo s Ondrejom Matejom z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo

Publikované dňa 30.01.2017

Štátne Ícečka už nahrádzajú žlté expresy od Regio Jetu, ktorý z trate Bratislava – Košice odišiel potom, čo sa vláda rozhodla obnoviť červené IC vlaky.
Aký to bude mať dopad na cestujúcich? Prečo sú dnes ícečká lacnejšie ako štátom dotované rýchliky? Dokážu IC prežiť ak ich už raz štát pre dlhy musel zrušiť? Budeme cestovať rýchlejšie a kvalitnejšie, alebo odchodom konkurencie cestujúci utrpí?

Odporúčané články

Diaľničné známky bude priamo predávať NDS, ročne tak ušetrí milióny eur

Národná diaľničná spoločnosť (NDS) od začiatku roka preberá pod kontrolu predaj elektronických diaľničných známok. Výber a evidenciu ú...

IDH v médiach  •  02.01.2024

Riaditeľ inštitútu pre dopravu a hospodárstvo: Železnice sú od eurofondov závislé

Ako sú na tom slovenské železnice v porovnaní s vyspelými krajinami Únie? Môže štát dostať do vlakov viac cestujúcich? Dočkáme sa vysoko...

IDH v médiach  •  21.04.2022

Kvôli obchvatu hrozia ministerstvu sankcie

Ak štát nestihne vysporiadať pozemky do konca tohto septembra, hrozia mu vysoké pokuty.

IDH v médiach  •  13.09.2016