Braňo Závodský Naživo s Ondrejom Matejom z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo

Publikované dňa 30.01.2017

Štátne Ícečka už nahrádzajú žlté expresy od Regio Jetu, ktorý z trate Bratislava – Košice odišiel potom, čo sa vláda rozhodla obnoviť červené IC vlaky.
Aký to bude mať dopad na cestujúcich? Prečo sú dnes ícečká lacnejšie ako štátom dotované rýchliky? Dokážu IC prežiť ak ich už raz štát pre dlhy musel zrušiť? Budeme cestovať rýchlejšie a kvalitnejšie, alebo odchodom konkurencie cestujúci utrpí?

Odporúčané články

Vyčerpať všetky fondy? Áno, ak zrýchlime tendre a zriadime koordinátora.

Zmeny v spôsobe čerpania eurofondov, ktoré ohlásil premiér Robert Fico, by mali byť doplnené ďalšími systémovými opatreniami na zabezpeče...

Tlačové správy  •  19.12.2012

Exministrovi Malchárkovi sa dva a pol roka po Gorile stále darí: Stavia ďalšiu predajňu za 15 miliónov!

Podľa Ondreja Mateja z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo to môže byť od 13 do 16 mil. eur. „Záleží to na cene pozemkov,“ objasnil svo...

IDH v médiach  •  02.07.2014

Slovensko staví na Čínu. Ázijské vlaky budú prekladať v Košiciach, odhalil Fico

Hospodárstvo Košíc dlhé roky profitovalo najmä z hutníckeho priemyslu. Najnovšie sa z metropoly môže stať prekladisková veľmoc na novej Ho...

IDH v médiach  •  14.12.2017