Bratislava siaha na unikát. Obchvat „Made in China“

Publikované dňa 20.01.2015

S financovaním cez PPP projekt súhlasí aj šéf Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Ondrej Matej, ktorý radil v oblasti dopravy premiérke Ivete Radičovej. „Táto stavba sa nedá realizovať inak ako PPP projektom, pretože Bratislava nemôže čerpať eurofondy,“ hovorí Matej.

Odporúčané články

Práce na diaľnici pri Žiline stále stagnujú

Potvrdzuje sa, že zhotoviteľ úseku D1 Lietavská Lúčka - Višňové - Dubná Skala nevie túto stavbu dokončiť. Rezort dopravy pritom hľadá...

IDH v médiach  •  23.01.2019

Košice konečne spojí súvislá diaľnica s Bratislavou. Cez Budapešť

Maďarsko plánuje dobudovať diaľnice, ktoré spoja krajinu so Slovenskom skôr, ako tunajšia vláda dobuduje diaľnicu D1.

IDH v médiach  •  10.11.2017

Úplná liberalizácia siete STK je podľa expertov veľkým rizikom. Už súčasný systém má viaceré nedostatky

Bratislava, 16. mája 2017  –  Inštitút pre dopravu a hospodárstvo ponúka konštruktívne riešenie, aby technické a emisné kontroly skuto...

Tlačové správy  •  16.05.2017