Čo by štát mohol urobiť, aby urýchlil prepojenie diaľnic D1 a D4? Ako sa dá objednať výstavba tak, aby bola právne v poriadku?

Publikované dňa 21.09.2021

Advokát Miroslav Cák, zástupca stavbárov Pavol Kováčik, župan Juraj Droba, viceprimátorka Bratislavy Tatiana Kratochvílová a poradca ministra dopravy Ondrej Matej odpovedajú na dve otázky o spornej križovatke D1 a D4 pri Bratislave.

Odporúčané články

Železničné trate na Slovensku sú v zúboženom stave a stále sa zhoršujú

Za posledné roky štátny podnik Železnice SR eviduje viac a viac závad na koľajniciach, ktoré následne zapríčiňujú meškania vlakov.

IDH v médiach  •  24.06.2020

Nepovolený stavebný materiál vrátane azbestu nepatrí pod obchvat Bratislavy

Čo sa týka nálezu nebezpečného odpadu v násypoch, mala by byť vyvodená zodpovednosť nie len voči subjektom, ktoré odpad do násypov navá...

Blog  •  06.08.2019

Vodiči pozor. Štát rekordne dvíha pokuty

Novela cestného zákona prinesie razantné zvýšenie pokút za prekročenie maximálnej povolenej rýchlosti.

IDH v médiach  •  02.07.2015