Čo by štát mohol urobiť, aby urýchlil prepojenie diaľnic D1 a D4? Ako sa dá objednať výstavba tak, aby bola právne v poriadku?

Publikované dňa 21.09.2021

Advokát Miroslav Cák, zástupca stavbárov Pavol Kováčik, župan Juraj Droba, viceprimátorka Bratislavy Tatiana Kratochvílová a poradca ministra dopravy Ondrej Matej odpovedajú na dve otázky o spornej križovatke D1 a D4 pri Bratislave.

Odporúčané články

Rýchliky pre nové rušne meškajú

Namiesto rýchlejšieho cestovania, niekoľkominútové meškania. Od nedele mali rýchliky medzi Bratislavou a Žilinou jazdiť 160kou, väčšina z ...

IDH v médiach  •  14.12.2017

Drahší od Rakúska či Švajčiarska. Cenami za diaľnice dobiehame okolité krajiny, dĺžkou siete sme však pozadu

Koncom roka 2022 odklepol kabinet Eduarda Hegera opatrné zdraženie diaľničných známok. Vtedy sa tarifa ročných známok pohla po viac než dek...

IDH v médiach  •  18.09.2024

Krízový štáb rozhodol, že most ponad R1 zbúrajú. Dopravný analytik vysvetlil, čo sa stalo

„V Inštitúte pre dopravu a hospodárstvo dlhodobo navrhujeme, aby mosty v kategórii 5 a 6 boli vybavené neustálym monitorovacím zariadením, k...

IDH v médiach  •  20.09.2024