Čo by štát mohol urobiť, aby urýchlil prepojenie diaľnic D1 a D4? Ako sa dá objednať výstavba tak, aby bola právne v poriadku?

Publikované dňa 21.09.2021

Advokát Miroslav Cák, zástupca stavbárov Pavol Kováčik, župan Juraj Droba, viceprimátorka Bratislavy Tatiana Kratochvílová a poradca ministra dopravy Ondrej Matej odpovedajú na dve otázky o spornej križovatke D1 a D4 pri Bratislave.

Odporúčané články

Diaľnice treba financovať inak, tvrdí inštitút dopravy

Inštitút pre dopravu a hospodárstvo (IDH) navrhuje zmeniť súčasný model financovania výstavby diaľnic, rýchlostných ciest, ako aj ciest I.,...

IDH v médiach  •  11.04.2013

Priorita regionálnej samosprávy – verejná doprava

„V prvom rade by mali kraje zharmonizovať cestovné poriadky vlakov a autobusov. Keď cestujúci vo verejnej doprave vystúpi z vlaku, mal by mať ...

IDH v médiach  •  19.05.2021

TB: Nové skutočnosti o príprave predaja Carga

Pozrite si záznam z tlačovej besedy riaditeľa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý sa vyjadril k novým skutočnostiam o príprave preda...

IDH v médiach  •  20.02.2014