Dankove plány nekončia na koľaniciach. Národní dopravcovia majú fungovať vo vzduchu aj na vode

Publikované dňa 29.12.2017

Pred rokom sa na koľajnice vrátili IC vlaky, RegioJet sa v reakcii stiahol z hlavnej trate.

Odporúčané články

Diskutovaná a polarizujúca. Čo bude ďalej so stavebnou legislatívou?

Veľmi diskutovaná a polarizujúca stavebná legislatíva, ako aj to, čo s ňou ďalej od 1. apríla 2024, kedy má nadobudnúť účinnosť stavebn...

IDH v médiach  •  29.11.2023

Stavebné spoločnosti dostali za kartel najmenší možný trest

Šesť stavebných spoločností, ktoré v minulosti pri výstavbe diaľnic uzavreli nezákonnú kartelovú dohodu, dostali ten najmiernejší trest a...

IDH v médiach  •  12.08.2014

Financovanie železníc v štátnom rozpočte je nedostatočné, podľa Mateja potrebujú stovky miliónov eur

Aby Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) boli schopné v roku 2021 udržať železničnú infraštruktúru aspoň v prevádzky schopnom stave, potre...

IDH v médiach  •  15.12.2020