Dopravné kompetencie sa na Slovensku trieštia medzi viacerých hráčov

Publikované dňa 29.09.2022

Mestskú hromadnú dopravu zabezpečujú mestá, prímestskú zas kraje, vlakové spoje štát – dopravné kompetencie sa na Slovensku trieštia medzi viacerých hráčov. Čo to prináša občanom, prečo máme problém s integráciou dopravy a jednotný systém funguje v dvoch krajoch a zvyšných šesť sa o zavedenie iba pokúša? Hostia: Ondrej Matej (riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo) Rastislav Cenký (analytik, šéf Sekcie stratégie dopravy MDV SR) Igor Hianik (primátor Pezinka)

Odporúčané články

Efektívna cestná sieť sa dá postaviť o päť rokov skôr a o päť miliárd eur lacnejšie než plánuje štát

Bratislava, 27. apríla 2017 – Kvalitná cestná sieť, vďaka ktorej nebudú musieť motoristi stáť v zápchach, zachádzať desiatky kilometrov...

Tlačové správy  •  27.04.2017

Diaľnice a rýchlostné cesty dostanú zvodidlá za 118 miliónov

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo (IDH) Ondrej Matej nedávno vyzval ministra dopravy Jána Počiatka, aby urýchlene zabezpečil osad...

IDH v médiach  •  13.06.2014

Experti: NDS pri križovatke Triblavina ustúpila tlaku aktivistov

Inštitút pre dopravu a hospodárstvo vyzýva ministerstvo dopravy, aby zverejnilo metódu, podľa ktorej sa vedenie Národná diaľničná spoločn...

IDH v médiach  •  04.07.2016