Konečné riešenie Triblaviny? Inštitút pre dopravu ho považuje za diletantské

Publikované dňa 02.07.2016

Inštitút pre dopravu a hospodárstvo (IDH) má výhrady ku konečnému variantu výstavby križovatky Triblavina na diaľnici D1 pri Bratislave s troma pruhmi a dvoma kolektormi ako súčasť diaľnice v každom smere.

Odporúčané články

Odborníci: Na štátne IC vlaky je u nás priestor

Slovensko typ IC vlakov momentálne nemá. Ich zrušenie bolo podľa expertov nelogické a chybné. Na tratiach by sa popri RegioJete uživili, tvrdia...

IDH v médiach  •  27.09.2016

Náhrada za drahé diaľnice: Sieť ciest s maximálnou rýchlosťou 110 km/h

Podľa riaditeľa IDAH Rastislava Cenkého má štát v súčasnosti pri budovaní diaľnic a rýchlostných ciest veľmi veľké ambície, na ktoré ...

IDH v médiach  •  10.05.2017

Štát priznáva, na dostavbu všetkých ciest nemá dosť peňazí

Okrem peňazí, ktoré dáva  z rozpočtu doteraz a eurofondov, môže štát  na štvorprúdovky použiť aj dlhopisy, PPP projekty či dane z poho...

IDH v médiach  •  20.11.2015