Na rýchlovlaky zabudnime, investičný dlh železníc je obrovský, hovorí expert Matej

Publikované dňa 28.04.2023

Takmer 40 percent koľajovej infraštruktúry je v nevyhovujúcom stave. Vedie to k pomalejším vlakom, ale i obchádzaniu Slovenska zahraničnými obchodnými partnermi. Investičný dlh železníc sa pritom šplhá k stámiliónom eur.

Odporúčané články

V cestnej doprave chýba jasná dlhodobá stratégia a priority, podľa experta už odbornosť nehrá rolu

Aktuálnym problémom v cestnej doprave je to, že nie je jasne určená dlhodobá stratégia a priority, na ktoré by mal byť nastavený finančný ...

IDH v médiach  •  19.11.2019

Ozdravovanie firiem na Slovensku je nepodarený žart

Firmy v problémoch môžu veselo pokračovať v podnikaní. Niektoré sa navyše neštítia uchádzať o ďalšie štátne zákazky. Komentár preds...

IDH v médiach  •  30.09.2016

Zanedbaná údržba a opravy z minulosti dobiehajú železnice v súčasnosti, dlh dosahuje stovky miliónov

Štát dlhodobo zanedbáva starostlivosť o stav železničnej infraštruktúry, a tým aj o úroveň vlakovej dopravy. Reči politikov o tom, že že...

IDH v médiach  •  18.06.2021