Novým prevádzkovateľom mestskej hromadnej dopravy v Nitre

Publikované dňa 09.12.2020
„Najväčšou chybou v súťažiach je nedostatok času. Ak chce objednávateľ vytvoriť priestor na zmenu, musí mať víťazný uchádzač od podpisu zmluvy čas na prípravu cca jeden rok. To kvôli zabezpečovaniu vozidiel a vodičov. Samotný tender od vypísania v EÚ vestníku až po podpis zmluvy trvá cca dva roky. Ak tento čas nie je, nahráva to do karát súčasným dopravcom“ uviedol pre RTVS riaditeľ IDH Ondrej Matej.

Odporúčané články

O Bystricu sa súkromné vlaky tak skoro nepobijú

O trať medzi Bratislavou a Banskou Bystricou chcú zabojovať viacerí dopravcovia.

IDH v médiach  •  20.08.2015

Potrebuje Bratislava parkovacie miesta alebo investície do verejnej dopravy?

Parkovanie je v Bratislave už tradičný a dlhoročný problém. Cez deň zaplavujú autá centrum mesta, večer sa zase presúvajú na sídliská. P...

IDH v médiach  •  18.10.2021

Štát kontroluje Regiojet, pre nefungujúcu klímu

Žlté expresy podnikateľa Radima Jančuru majú problém. Vo vlakoch spoločnosti RegioJet, ktoré jazdia medzi Bratislavou a Košicami, vykonáva k...

IDH v médiach  •  12.08.2015