Novým prevádzkovateľom mestskej hromadnej dopravy v Nitre

Publikované dňa 09.12.2020
„Najväčšou chybou v súťažiach je nedostatok času. Ak chce objednávateľ vytvoriť priestor na zmenu, musí mať víťazný uchádzač od podpisu zmluvy čas na prípravu cca jeden rok. To kvôli zabezpečovaniu vozidiel a vodičov. Samotný tender od vypísania v EÚ vestníku až po podpis zmluvy trvá cca dva roky. Ak tento čas nie je, nahráva to do karát súčasným dopravcom“ uviedol pre RTVS riaditeľ IDH Ondrej Matej.

Odporúčané články

Vlaky zadarmo môžu byť drahšie

Pred rokom štát spustil bezplatné cestovanie v dotovaných vlakoch. Kabinet Roberta Fica si naplánoval, že tento balíček pre študentov a dôch...

IDH v médiach  •  16.11.2015

V tendri na širokorozchodnú železnicu podali námietku

Šéf Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo (IDH) Ondrej Matej, ktorý je členom SDKÚ-DS a v minulosti radil aj bývalej premiérke Ivete Radičov...

IDH v médiach  •  08.09.2014

IC vlaky dokázali na seba zarobiť. Vôbec prvýkrát

Za dobrým výsledkom dopravcu môžu byť odchod RegioJetu, vlaky zadarmo, ale aj hra s číslami.

IDH v médiach  •  07.12.2017