Novým prevádzkovateľom mestskej hromadnej dopravy v Nitre

Publikované dňa 09.12.2020
„Najväčšou chybou v súťažiach je nedostatok času. Ak chce objednávateľ vytvoriť priestor na zmenu, musí mať víťazný uchádzač od podpisu zmluvy čas na prípravu cca jeden rok. To kvôli zabezpečovaniu vozidiel a vodičov. Samotný tender od vypísania v EÚ vestníku až po podpis zmluvy trvá cca dva roky. Ak tento čas nie je, nahráva to do karát súčasným dopravcom“ uviedol pre RTVS riaditeľ IDH Ondrej Matej.

Odporúčané články

Odborníci: Na štátne IC vlaky je u nás priestor

Slovensko typ IC vlakov momentálne nemá. Ich zrušenie bolo podľa expertov nelogické a chybné. Na tratiach by sa popri RegioJete uživili, tvrdia...

IDH v médiach  •  27.09.2016

Klesnú štátu výdavky na vlaky po rozšírení RegioJetu?

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo (IDH) Ondrej Matej v súvislosti s liberalizáciou osobnej vlakovej dopravy navrhuje, aby štát pon...

IDH v médiach  •  27.04.2014

Štátne IC-čká pridávajú zastávky. Pozrite sa, ktorých miest sa to týka

„Je to reakcia na boj o zákazníka,“ povedal šéf Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Ondrej Matej

IDH v médiach  •  17.02.2015