Novým prevádzkovateľom mestskej hromadnej dopravy v Nitre

Publikované dňa 09.12.2020
„Najväčšou chybou v súťažiach je nedostatok času. Ak chce objednávateľ vytvoriť priestor na zmenu, musí mať víťazný uchádzač od podpisu zmluvy čas na prípravu cca jeden rok. To kvôli zabezpečovaniu vozidiel a vodičov. Samotný tender od vypísania v EÚ vestníku až po podpis zmluvy trvá cca dva roky. Ak tento čas nie je, nahráva to do karát súčasným dopravcom“ uviedol pre RTVS riaditeľ IDH Ondrej Matej.

Odporúčané články

Bratislavský nultý obchvat a rýchlostnú cestu R7 skôr stavať nezačnú

S takouto výzvou prišiel Inštitút pre dopravu a hospodárstvo. Podľa jej predstaviteľov je situácia v okolí Bratislavy neúnosná a zdržanie ...

IDH v médiach  •  16.06.2014

Cudzinci začnú platiť pokuty za čiernu jazdu po diaľnici

K stovkám tisíc eur sa po rokoch môže dostať štátna kasa. V blízkej budúcnosti by takúto sumu mali zaplatiť desaťtisíce motoristov zo zah...

IDH v médiach  •  13.12.2018

Po vlakoch by mali pribudnúť aj autobusy zadarmo

Už dnešné náklady na bezplatnú dopravu sú však podľa odborníkov neudržateľné. "Prinesie to ďalší chaos," myslí šéf Inštitútu pre d...

IDH v médiach  •  19.05.2015