Považskú Bystricu čaká radikálna redukcia kilometrov liniek MHD

Publikované dňa 20.02.2019

Podľa Petra Máťoša je hlavným dôvodom nariadenie EK, podľa ktorého môže mať prepravca, s ktorým uzatvorí mesto zmluvu priamo, maximálne 23 autobusov a ročný obrat maximálne dva milióny eur.

Odporúčané články

Ľudia nesúhlasia s asfaltárňami. V okolí Bratislavy môžu vyrásť až tri

Konzorcium firiem okolo španielskej spoločnosti Cintra má v najbližších rokoch vybudovať okolo hlavného mesta autostrády. Na prísune materi...

IDH v médiach  •  09.04.2018

Štátne železnice nalejú stovky miliónov do železničného uzla Žilina, obnovia nástupištia a pribudnú aj podchody

Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) sa pripravujú na začiatok realizácie jedného zo svojich najväčších investičných projektov. Na dostavb...

IDH v médiach  •  12.11.2020

Mestá pred voľbami voňajú asfaltom. Kým regióny čerpajú milióny z eurofondov, najhoršie cesty má Bratislava

O komunikácie druhej a tretej triedy sa starajú samosprávy. Ich kondícia je prevažne zlá. Najviac kilometrov v havarijnom stave má Bratislavsk...

IDH v médiach  •  26.10.2022