Považskú Bystricu čaká radikálna redukcia kilometrov liniek MHD

Publikované dňa 20.02.2019

Podľa Petra Máťoša je hlavným dôvodom nariadenie EK, podľa ktorého môže mať prepravca, s ktorým uzatvorí mesto zmluvu priamo, maximálne 23 autobusov a ročný obrat maximálne dva milióny eur.

Odporúčané články

Noví župani chcú diaľnice – idú hlavou proti múru?

Z prvej ruky - Beseda na politické, občianske a spoločenské témy, ktoré priniesol deň.

IDH v médiach  •  09.11.2017

Ak dáte niečo zadarmo, hrozí nadspotreba

Politické nominácie mi neprekážajú. Prekáža mi neodbornosť, tvrdí v rozhovore pre HN riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastis...

IDH v médiach  •  26.10.2018

Problémy spojenia D1 a D4

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Ondrej Matej a generálny riaditeľ Výskumného ústavu dopravného Ľubomír Palčák v reláci...

IDH v médiach  •  23.09.2021