Považskú Bystricu čaká radikálna redukcia kilometrov liniek MHD

Publikované dňa 20.02.2019

Podľa Petra Máťoša je hlavným dôvodom nariadenie EK, podľa ktorého môže mať prepravca, s ktorým uzatvorí mesto zmluvu priamo, maximálne 23 autobusov a ročný obrat maximálne dva milióny eur.

Odporúčané články

Záznam diskusie Inovácie v doprave, CEEC 2020

Kde sme, čo a v akom časovom horizonte môžeme dosiahnuť v oblasti digitalizácie a využívania umelej inteligencie v doprave? Čo čaká automob...

IDH v médiach  •  29.09.2020

Štátne expertízy

Čím je vyššia cena štátnej expertízy, tým vyššia je aj cena 1. stupňa projektovej dokumentácie pre územné konanie, tvrdí Ondrej Matej z...

IDH v médiach  •  27.12.2012

Cesty u nás sa kolaudujú desaťročia

Už vyše dvadsať rokov jazdia vodiči v Bratislave po neskolaudovanej Viedenskej ceste. Rovnaké to je aj s mostom Apollo.

IDH v médiach  •  23.05.2018