„V prvom rade by mali kraje zharmonizovať cestovné poriadky vlakov a autobusov. Keď cestujúci vo verejnej doprave vystúpi z vlaku, mal by mať pristavený autobus. V prípade veľkých sídelných miest, by mal mať možnosť plynule prestúpiť na mestskú hromadnú dopravu a dostať sa do práce,“ pre RTVS uviedol riaditeľ IDH Ondrej Matej.
V arbitrážnom konaní medzi koncesionárom projektu diaľnice D4 a rýchlostnej cesty R7 Zero Bypass Limited a Ministerstvom dopravy a výstavby SR ...
IDH v médiach • 20.09.2019Projekt bratislavskej Filiálky považujú odborníci za správny krok, priviedol by podľa nich do vlakov viac ľudí ako nimi cestuje teraz.
IDH v médiach • 12.07.2016Tlačová správa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo: Za súčasný stav zvyšovania cien energií nie je zodpovedný Regulačný úrad (ÚRS...
Tlačové správy • 19.01.2017