Prioritou je prepojenie krajín V4 vysokorýchlostnou traťou, tá však nevyrieši problémy s dopravou

Publikované dňa 22.10.2018

Rýchlostná železničná trať len v podmienkach Slovenska nemá veľký význam. Tvrdí to Ministerstvo dopravy a výstavby SR (MDV) s tým, že ak majú vlaky dosiahnuť rýchlosť 250 kilometrov za hodinu a viac, potrebujú dostatočne dlhý priestor a nikde na ňom nezastavovať.

Odporúčané články

Lístky zadarmo chce aj RegioJet

Daňoví poplatníci môžu za bezplatnú prepravu študentov v obyčajných rýchlikoch a osobných vlakoch zaplatiť dvakrát.

IDH v médiach  •  12.08.2014

Štát má nový biznis. Zarába na diaľničných známkach

Príjmy z poplatkov za používanie slovenských „prémiových“ ciest by mohli podľa odborníka stúpnuť aj o 40 percent.

IDH v médiach  •  24.05.2016

Štát dostáva rivala. Na železnici

Železnice Na najlukratívnejšej trati Bratislava – Košice bude už čoskoro okrem štátnych železníc jazdiť aj súkromný dopravca RegioJet.

IDH v médiach  •  13.04.2014