Projekt širokorozchodnej trate pokračuje napriek Ukrajine

Publikované dňa 21.05.2014

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Ondrej Matej (SDKÚ-DS) sa už skôr vyjadril, že širokorozchodná trať by mala končiť naďalej pri Košiciach. Keby sa tam dobudovalo prekladisko, SR by sa podľa neho mohla stať lídrom v prekládke tovaru medzi Áziou a Európou.

Odporúčané články

Minister Siete chce vyriešiť problém s e-známkami, v hre je aj zmena zákona

Nie je vylúčené, že súčasťou riešenia problému s elektronickými diaľničnými známkami a posielaním pokút za jazdu bez nich, bude aj leg...

IDH v médiach  •  21.04.2016

Firmy škrtli dlhy, chcú modernizovať železnice

Stavebné giganty, ktoré len prednedávnom škrtli svoje miliónové dlhy, chcú modernizovať železničnú trať medzi Púchovom a Považskou Teplo...

IDH v médiach  •  04.11.2015

Oneskorenej výstavbe diaľnice D1 s tunelom Višňové môže hroziť riziko zastavenia prác

Meškajúca stavba úseku diaľnice D1 s tunelom Višňové pri Žiline ohrozuje záväzok vlády SR hospodáriť s vyrovnaným rozpočtom a stovky mi...

IDH v médiach  •  22.01.2019