Projekt širokorozchodnej trate pokračuje napriek Ukrajine

Publikované dňa 21.05.2014

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Ondrej Matej (SDKÚ-DS) sa už skôr vyjadril, že širokorozchodná trať by mala končiť naďalej pri Košiciach. Keby sa tam dobudovalo prekladisko, SR by sa podľa neho mohla stať lídrom v prekládke tovaru medzi Áziou a Európou.

Odporúčané články

Na cesty prvých tried má ísť toľko, čo na kilometer diaľnice pri Prešove

Za každý kilometer vyše sedemkilometrového diaľničného obchvatu Prešova zaplatí štát približne 45 miliónov eur. Na údržbu viac ako troc...

IDH v médiach  •  10.10.2018

Višňové sa predraží o stovky miliónov eur

Krízová situácia na Višňovom bude stáť veľa. Rozviazanie zmluvy medzi Národnou diaľničnou spoločnosťou a združením firiem Dúha a Salin...

IDH v médiach  •  08.03.2019

Bratislavský obchvat bude meškať aj vyše roka, výhodnosť PPP klesá

Približne 60 kilometrov autostrád v okolí Bratislavy stavia súkromník. Nedokončí ich v riadnom čase.

IDH v médiach  •  31.01.2018