Projekt širokorozchodnej trate pokračuje napriek Ukrajine

Publikované dňa 21.05.2014

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Ondrej Matej (SDKÚ-DS) sa už skôr vyjadril, že širokorozchodná trať by mala končiť naďalej pri Košiciach. Keby sa tam dobudovalo prekladisko, SR by sa podľa neho mohla stať lídrom v prekládke tovaru medzi Áziou a Európou.

Odporúčané články

Spor o kľúčový úsek D1 sa skončil, zelenú dostal tunel

Štát sa vracia k plánu spred 15 rokov. Kus diaľnice na Orave bude hotový v roku 2026.

IDH v médiach  •  30.05.2017

Železnice sú zastaralé a pomalé, nevieme ich efektívne využiť

Slovensko značne zaostáva za vyspelou Európou v hromadnej doprave. Fakt, že naše železnice sú zastaralé a nehospodárne, potvrdili aj štátni...

IDH v médiach  •  29.07.2016

Trať Žilina – Rajec núka štát súkromníkovi

Zo Žiliny do Rajca by mohol jazdiť súkromný vlakový dopravca dopravca. Ministerstvo dopravy ho chce hľadať v súťaži.

IDH v médiach  •  09.04.2018