Zatiaľ čo Česi dokončujú svoju prvú diaľnicu formou PPP projektu, my máme už dve. V najbližšom čase by však mohli pribudnúť aj ďalšie v hodnote miliárd eur. Na koncesie prichádza často kritika pre ich cenu, avšak medzi politikmi sú obľúbené, keďže sa ich splácanie rozloží v čase a nezaťažujú až tak štátny dlh.
Za bežných okolností by vlaky na hlavnú stanicu v Bratislave mali prichádzať 30-kilometrovou rýchlosťou. Niektoré však musia spomaliť.
IDH v médiach • 20.01.2019Ondrej Matej z Inštitútu dopravy a hospodárstva hovorí, že naše vlaky musia meškať viac než tie v Nemecku. „V Nemecku je trať zmodernizova...
IDH v médiach • 17.11.2013Do roku 2020 chce štát dokončiť na diaľnici pri Bratislave tri nové stavby.
IDH v médiach • 28.11.2017