Správy RTVS – ALTERNATÍVNA TRASA Z BRATISLAVY DO KOŠÍC

Publikované dňa 06.04.2014

Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo: „To je v horizonte rokov možno 2020‑2030. Ja by som doporučil všetky, všetky kapacity, všetky voľné finančné prostriedky každé jedno euro do toho, aby sa použili do urýchleného dokončenia najprv diaľničného spojenia D1 medzi Bratislavou a Košicami.“

Odporúčané články

Krutá realita na slovenských koľajniciach: Máme najpomalšie vlaky v Európe!

Slovenské vlaky jazdia pomaly. Rýchlejšie cestovanie je s výnimkou hlavnej trate medzi Bratislavou a Košicami v nedohľadne. Zúfalo sme vyšl...

IDH v médiach  •  19.10.2016

Už tri mesiace sa ním malo jazdiť. Konečný účet za tunel Čebrať je stále otázny

V prípade veľkého zvýšenia celkovej sumy hrozí, že nám Brusel nepreplatí náklady.

IDH v médiach  •  12.09.2017

Liberalizácia STK môže vyvolať cenovú vojnu, tvrdia kritici

Úplná liberalizácia siete staníc technickej kontroly(STK) je podľa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo veľké riziko, pričom už súčasný...

IDH v médiach  •  16.05.2017