Verejná doprava skrýva úsporu 94 miliónov

Publikované dňa 09.02.2013

„V zákone by sa stanovilo, že objednávateľ dopravných služieb vo verejnom záujme bude jeden. Nosnou kostrou by mala byť železničná doprava. Z menších miest a obcí by do uzlov železníc navážali ľudí autobusy. Jasne by sa rozhodlo, ktorá doprava je primárna,“ hovorí Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý bol počas vlády Ivety Radičovej poradcom pre dopravu.

Odporúčané články

Fico pripravil sociálny balíček. Pozrite si, čo chce dať Slovákom

Vládny Smer chce predstaviť nové opatrenia. Dotknú sa viacerých oblastí.

IDH v médiach  •  23.05.2015

Daň z motorových vozidiel by podľa Mateja mala ísť do ciest

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Ondrej Matej odporúča stiahnuť z parlamentu návrh zákona o dani z motorových vozidiel.

IDH v médiach  •  26.11.2014

RegioJet scraps its IC trains

The state will become the only IC train operator on the Bratislava-Košice route, despite predicted losses.

IDH v médiach  •  13.01.2017