Verejná doprava skrýva úsporu 94 miliónov

Publikované dňa 09.02.2013

„V zákone by sa stanovilo, že objednávateľ dopravných služieb vo verejnom záujme bude jeden. Nosnou kostrou by mala byť železničná doprava. Z menších miest a obcí by do uzlov železníc navážali ľudí autobusy. Jasne by sa rozhodlo, ktorá doprava je primárna,“ hovorí Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý bol počas vlády Ivety Radičovej poradcom pre dopravu.

Odporúčané články

Štátni vs. súkromní dopravcovia. Kto chce získať rýchliky do Bystrice?

Do súťaže sa zapojili viacerí zahraniční hráči. Okrem súkromníkov a štátnych Českých dráh aj rakúska spoločnosť OBB.

IDH v médiach  •  16.01.2016

Cena diaľnic

Hostia: Viktor Stromček (Smer-SD), štátny tajomník ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja a Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu p...

IDH v médiach  •  29.01.2015

Érsek má odkaz pre nespokojný Prešov

S výstavbou severného obchvatu by sa mohlo začať na budúci rok. Peniaze má nájsť Kažimír.

IDH v médiach  •  20.09.2017