Verejná doprava skrýva úsporu 94 miliónov

Publikované dňa 09.02.2013

„V zákone by sa stanovilo, že objednávateľ dopravných služieb vo verejnom záujme bude jeden. Nosnou kostrou by mala byť železničná doprava. Z menších miest a obcí by do uzlov železníc navážali ľudí autobusy. Jasne by sa rozhodlo, ktorá doprava je primárna,“ hovorí Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý bol počas vlády Ivety Radičovej poradcom pre dopravu.

Odporúčané články

Hľadanie histórie pod diaľnicami sa predražilo. NDS podáva trestné oznámenie

Pamiatkový úrad preverí všetky výskumy s doposiaľ neodsúhlaseným navýšením cien za archeologický výskum.

IDH v médiach  •  15.12.2016

Spor medzi koncesionárom a štátom nemusí ďalej predĺžiť výstavbu D4 a R7

Spor medzi koncesionárom projektu D4 a R7 a štátom v podobe arbitrážneho konania sa dá vyriešiť aj bez toho, aby znamenal ďalšie zdržanie v...

IDH v médiach  •  03.09.2019

Stanovisko IDH k stanoveniu cien energií pre domácnosti

Bratislava 2. decembra 2022 – Inštitút pre dopravu a hospodárstvo považuje vládou schválené konečné ceny plynu a elektriny pre do...

Tlačové správy  •  02.12.2022