„V zákone by sa stanovilo, že objednávateľ dopravných služieb vo verejnom záujme bude jeden. Nosnou kostrou by mala byť železničná doprava. Z menších miest a obcí by do uzlov železníc navážali ľudí autobusy. Jasne by sa rozhodlo, ktorá doprava je primárna,“ hovorí Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý bol počas vlády Ivety Radičovej poradcom pre dopravu.
Pamiatkový úrad preverí všetky výskumy s doposiaľ neodsúhlaseným navýšením cien za archeologický výskum.
IDH v médiach • 15.12.2016Spor medzi koncesionárom projektu D4 a R7 a štátom v podobe arbitrážneho konania sa dá vyriešiť aj bez toho, aby znamenal ďalšie zdržanie v...
IDH v médiach • 03.09.2019Bratislava 2. decembra 2022 – Inštitút pre dopravu a hospodárstvo považuje vládou schválené konečné ceny plynu a elektriny pre do...
Tlačové správy • 02.12.2022