Verejná doprava skrýva úsporu 94 miliónov

Publikované dňa 09.02.2013

„V zákone by sa stanovilo, že objednávateľ dopravných služieb vo verejnom záujme bude jeden. Nosnou kostrou by mala byť železničná doprava. Z menších miest a obcí by do uzlov železníc navážali ľudí autobusy. Jasne by sa rozhodlo, ktorá doprava je primárna,“ hovorí Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý bol počas vlády Ivety Radičovej poradcom pre dopravu.

Odporúčané články

Diaľničný tunel Karpaty. Luxus?

Ondrej Matej (SDKÚ) z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, zase vraví, že rozhodnutie štátu stavať najskôr cestu na juhu je správne. "A to...

IDH v médiach  •  11.02.2015

Kedy bude hotová diaľnica D3 na Kysuciach

Riaditeľ IDH Ondrej Matej diskutoval o meškajúcej výstavbe diaľnice D3 na Kysuciach v relácii Analýzy a diskusie v televízii RTVS :24.

IDH v médiach  •  25.06.2022

Pôdu pre Jaguar pripravia Rakúšania. Boli najlacnejší

Koncern Strabag ako jediný podliezol hranicu 100 miliónov eur. Príchod automobilky bude pre neho zlatou baňou.

IDH v médiach  •  29.10.2016