Verejná doprava skrýva úsporu 94 miliónov

Publikované dňa 09.02.2013

„V zákone by sa stanovilo, že objednávateľ dopravných služieb vo verejnom záujme bude jeden. Nosnou kostrou by mala byť železničná doprava. Z menších miest a obcí by do uzlov železníc navážali ľudí autobusy. Jasne by sa rozhodlo, ktorá doprava je primárna,“ hovorí Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý bol počas vlády Ivety Radičovej poradcom pre dopravu.

Odporúčané články

Deravý systém: Cudzinci jazdiaci po našich cestách si z pokút hlavu veru nerobia

Od vodičov zo zahraničia Slovensko stále nevie vymôcť pokuty za jazdu bez diaľničnej známky.

IDH v médiach  •  11.02.2019

Vysvedčenie Matúša Valla rok po voľbách: Pán primátor, je to za 2 mínus!

Primátor za prvý rok pôsobenia vo funkcii prospel v riadení samosprávy na dva mínus! Táto známka mu vyšla po zhodnotení odborníkmi z rôz...

IDH v médiach  •  11.11.2019

Školy dostanú internet za desiatky miliónov eur. Existuje aj lepšia alternatíva?

Projekt Edunet bol vystavený kritike z viacerých strán. Ide o virtuálnu privátnu dátovú sieť pre základné a stredné školy. Kritici často ...

IDH v médiach  •  31.05.2017