„V zákone by sa stanovilo, že objednávateľ dopravných služieb vo verejnom záujme bude jeden. Nosnou kostrou by mala byť železničná doprava. Z menších miest a obcí by do uzlov železníc navážali ľudí autobusy. Jasne by sa rozhodlo, ktorá doprava je primárna,“ hovorí Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý bol počas vlády Ivety Radičovej poradcom pre dopravu.
Bratislava, 11. septembra 2018 – Zavedenie ciel zo strany Spojených štátov voči dovozu európskych automobilov môže byť v prospech európske...
Tlačové správy • 11.09.2018Inštitút pre dopravu: kompetentní sa nechali ovplyvňovať tlakom aktivistov. Spokojné nie je ani združenie Triblavina.
IDH v médiach • 01.07.2016O mesiac to bude presne 15 rokov odvtedy, čo zaznela z úst expremiéra Roberta Fica jeho legendárna veta: Diaľnica do Košíc bude hotová do roku...
IDH v médiach • 03.06.2022