Verejná doprava skrýva úsporu 94 miliónov

Publikované dňa 09.02.2013

„V zákone by sa stanovilo, že objednávateľ dopravných služieb vo verejnom záujme bude jeden. Nosnou kostrou by mala byť železničná doprava. Z menších miest a obcí by do uzlov železníc navážali ľudí autobusy. Jasne by sa rozhodlo, ktorá doprava je primárna,“ hovorí Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý bol počas vlády Ivety Radičovej poradcom pre dopravu.

Odporúčané články

Naučíme sa niekedy čerpať eurofondy? Z Bruselu čoskoro príde 12 miliárd, no odborníci sú skeptickí

Lehoty na čerpanie starých eurofondov sa s istotou skracujú. Tie nahradia dva nové balíčky. Jeden z nich, plán obnovy, sa začal kreovať v rok...

IDH v médiach  •  14.04.2022

Ožíva miliardová železnica. Pôjde z Ruska na Slovensko

Pellegriniho úrad sa oboznamuje s projektom novej trate, jeho výsledky budú známe už koncom tohto roka.

IDH v médiach  •  25.05.2016