Verejná doprava skrýva úsporu 94 miliónov

Publikované dňa 09.02.2013

„V zákone by sa stanovilo, že objednávateľ dopravných služieb vo verejnom záujme bude jeden. Nosnou kostrou by mala byť železničná doprava. Z menších miest a obcí by do uzlov železníc navážali ľudí autobusy. Jasne by sa rozhodlo, ktorá doprava je primárna,“ hovorí Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý bol počas vlády Ivety Radičovej poradcom pre dopravu.

Odporúčané články

Exposlanec SDKÚ žiada prokuratúru o prešetrenie Carga

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo (IDH) Ondrej Matej podal vo štvrtok na Generálnej prokuratúre SR (GP) podnet na vykonanie dozoru ...

IDH v médiach  •  13.03.2014

Ružomberčania sa dočkajú obchvatu. Bude však meškať a výrazne sa predraží

Diaľnica bude meškať viac, ako sa predpokladalo, novú trasu ešte stále neodobrilo ministerstvo životného prostredia.

IDH v médiach  •  30.11.2017

Tatranské zubačky jazdia takmer pol storočia. Chcú nakúpiť nové za takmer 40 miliónov

Wifi, klíma a kamerový systém. Tatrami sa povezieme moderne. Veľké nákupy pripravuje Železničná spoločnosť Slovensko.

IDH v médiach  •  26.06.2018