Verejná doprava skrýva úsporu 94 miliónov

Publikované dňa 09.02.2013

„V zákone by sa stanovilo, že objednávateľ dopravných služieb vo verejnom záujme bude jeden. Nosnou kostrou by mala byť železničná doprava. Z menších miest a obcí by do uzlov železníc navážali ľudí autobusy. Jasne by sa rozhodlo, ktorá doprava je primárna,“ hovorí Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý bol počas vlády Ivety Radičovej poradcom pre dopravu.

Odporúčané články

Diaľničné známky budú u nás drahšie. Pozrite sa, koľko budú stáť autostrády v porovnaní s okolitými štátmi

Vláda schválila zvýšenie cien diaľničných známok. Nové sumy začnú platiť už čoskoro. Na údržbu a opravy autostrád by tak od budúceho...

IDH v médiach  •  15.12.2022

Cesty u nás brzdí starý zákon aj ľudská nátura, tvrdí odborník

Výstavba diaľnice sa na Slovensku utápa vo veľkom chaose. Povedal to v rozhovore pre HN Ondrej Matej z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo.

IDH v médiach  •  03.05.2018

Viazne obchvat Bratislavy, pripustilo ministerstvo

Výstavba sa začne naplno až na jar. Teda rok a pol po pôvodnom termíne.

IDH v médiach  •  15.12.2017