Verejná doprava skrýva úsporu 94 miliónov

Publikované dňa 09.02.2013

„V zákone by sa stanovilo, že objednávateľ dopravných služieb vo verejnom záujme bude jeden. Nosnou kostrou by mala byť železničná doprava. Z menších miest a obcí by do uzlov železníc navážali ľudí autobusy. Jasne by sa rozhodlo, ktorá doprava je primárna,“ hovorí Ondrej Matej, riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ktorý bol počas vlády Ivety Radičovej poradcom pre dopravu.

Odporúčané články

Predsedu Úradu pre verejné obstarávanie by mal vyberať parlament

Predsedu Úradu pre verejné obstarávanie by mal vyberať parlament Bratislava, 30. august 2017 – Verejné vypočúvanie kandidátov na predsedu...

Tlačové správy  •  30.08.2017

Verejné obstarávanie je raj výpalníkov

Medzi najväčšie brzdy brániace rastu a toku peňazí do ekonomiky patrí paradoxne zákon o verejnom obstarávaní. Hoci mal priniesť viac transp...

IDH v médiach  •  05.11.2013

SME Naživo: Je Hyperloop nezmysel? Aká bude budúcnosť dopravy?

Diskusia denníka SME o tom ako zmenia nové technológie dopravu na Slovensku a vo svete.

IDH v médiach  •  28.06.2016