Železnice musia prestať byť sociálnym podnikom

Publikované dňa 01.07.2019

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastislav Cenký v rozhovore pre Hospodárske noviny vysvetlil aj to, prečo železnice znižujú počet zamestnancov iba veľmi ťažko.

Odporúčané články

Najkratšia diaľničná známka zdražie. Poskladajú sa na to hlavne cudzinci

O koľko známka zdražie, nevedel rezort dopravy odpovedať. Nový minister ešte potrebuje čas.

IDH v médiach  •  12.09.2016

Vlaky za 160 mil. eur dodá škoda a ŽOS Trnava

Najväčší nákup v histórii štátneho dopravcu. Železničná spoločnosť kupuje elektrické vlaky za 160 miliónov eur. Väčšina peňazí pô...

IDH v médiach  •  20.03.2018

Kritickú dopravu v Ružomberku je potrebné začať riešiť

Bratislava, 19. júna 2018 – Rýchlym riešením kritickej dopravnej situácie v Ružomberku, je odkloniť dopravu pred Ružomberkom na Banskú Byst...

Tlačové správy  •  19.06.2018