Železnice musia prestať byť sociálnym podnikom

Publikované dňa 01.07.2019

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastislav Cenký v rozhovore pre Hospodárske noviny vysvetlil aj to, prečo železnice znižujú počet zamestnancov iba veľmi ťažko.

Odporúčané články

Počas dvoch rokov začali práce na stavbe 74 km diaľnic

Podľa riaditeľa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Ondreja Mateja je odovzdanie nových 100 km diaľnic reálne, keďže do dvoch rokov stačí...

IDH v médiach  •  05.04.2014

Rusi majú veľký projekt aj na Slovensku. Nemci Nord Stream 2 zrušili, mali by sme konať aj my, tvrdí odborník

Štát už viac ako desaťročie živí širokorozchodné železničné prepojenie Ruska so susedným Rakúskom. O možnej geopolitickej motivácii, a...

IDH v médiach  •  07.03.2022

Cenký: Personálne zmeny dominovali prvým 100 dňom Doležala

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo skonštatoval, že prvých 100 dní ministra dopravy Andreja Doležala nie je možné objektívne z...

IDH v médiach  •  01.07.2020