Železnice musia prestať byť sociálnym podnikom

Publikované dňa 01.07.2019

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastislav Cenký v rozhovore pre Hospodárske noviny vysvetlil aj to, prečo železnice znižujú počet zamestnancov iba veľmi ťažko.

Odporúčané články

Osem pruhov spraví zo Zlatých pieskov veľký lievik

Križovanie D4 a D1 bez kolektorov je v rozpore s normami, tvrdia aktivisti.

IDH v médiach  •  28.10.2016

ZSSK zrušila súťaž na lôžkové vozne

Železničná spoločnosť Slovensko zrušila súťaž na prenájom klimatizovaných lôžkových vozňov. Tender za viac ako 50 miliónov eur kritizo...

IDH v médiach  •  25.10.2017

Štátni vs. súkromní dopravcovia. Kto chce získať rýchliky do Bystrice?

Do súťaže sa zapojili viacerí zahraniční hráči. Okrem súkromníkov a štátnych Českých dráh aj rakúska spoločnosť OBB.

IDH v médiach  •  16.01.2016