Železnice musia prestať byť sociálnym podnikom

Publikované dňa 01.07.2019

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastislav Cenký v rozhovore pre Hospodárske noviny vysvetlil aj to, prečo železnice znižujú počet zamestnancov iba veľmi ťažko.

Odporúčané články

RegioJet na top trati zvýši ceny, priznal Jančura

RegioJet za minulý rok skončí v strate. Vlani v lete hovoril o predpokladanej strate za rok 2015 na úrovni 3,7 milióna eur.

IDH v médiach  •  18.03.2016

Na diaľnici D1 si postojíme dlhšie. Plánovaná výstavba spôsobí obmedzenia

Národná diaľničná spoločnosť (NDS) v noci zo soboty (16. 3.) na nedeľu (17.3.) rozoberie most ponad D1 pri Ivanke pri Dunaji. Ten musí ustúp...

IDH v médiach  •  16.03.2024

Minister Siete chce vyriešiť problém s e-známkami, v hre je aj zmena zákona

Nie je vylúčené, že súčasťou riešenia problému s elektronickými diaľničnými známkami a posielaním pokút za jazdu bez nich, bude aj leg...

IDH v médiach  •  21.04.2016