ZSSK verzus RegioJet a Leo Express: Ako sa zmení cestovanie železnicami

Publikované dňa 18.06.2014

Odborníci sú však voči ziskovosti súkromníka skeptickí. Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo (IDH) Ondrej Matej pre agentúru SITA povedal, že pri predaji 90 až 100 percent lístkov môže byť prevádzka spoločnosti na nule, prípadne mierne v mínuse.

Odporúčané články

Érsek zmenil Počiatkove plány, lepšie rýchliky do Bystrice nepôjdu

Ministerstvo dopravy pod novým vedením si na súťaže vytipovalo regionálne trate, žiadnu diaľkovú.

IDH v médiach  •  31.01.2018

Železnice čakajú opravy

"Je správne, že máme po prvýkrát na Slovensku zverejnený kompletný zoznam priorít investícií do železničnej infraštruktúry, ktorý bol v...

IDH v médiach  •  13.03.2021

Štátny SPP chce Nemcom z E.ONu vyfúknuť obchod roka, aj keď vlani prerobil 100 miliónov

Nemecké koncerny RWE a E.ON si navzájom vymieňajú dcérske firmy, jednou z nich je pološtátny monopol Východoslovenská energetika. Po tej iste...

IDH v médiach  •  09.08.2019