ZSSK verzus RegioJet a Leo Express: Ako sa zmení cestovanie železnicami

Publikované dňa 18.06.2014

Odborníci sú však voči ziskovosti súkromníka skeptickí. Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo (IDH) Ondrej Matej pre agentúru SITA povedal, že pri predaji 90 až 100 percent lístkov môže byť prevádzka spoločnosti na nule, prípadne mierne v mínuse.

Odporúčané články

Posledný úsek diaľnice do Košíc je predražený. Štát stále nerozhodol, z čoho zaplatí dve miliardy

Podľa bývalého poradcu ministra dopravy sa príprava posledného úseku diaľnice D1 medzi Bratislavou a Košicami umelo naťahuje.

IDH v médiach  •  30.05.2024

Lunterovci otvorili Pandorinu skrinku dopravy. Narazili na skrytých kostlivcov

Spor medzi Banskobystrickým krajom a regionálnym dopravcom SAD Zvolen poukazuje na hlbšie problémy autobusovej dopravy na Slovensku. Nedostatok ef...

IDH v médiach  •  30.01.2020

Lacný čínsky tovar nás môže vyjsť draho

Ak v Číne nerešpektujú naše normy, mali by platiť vysoké dovozné clo.

IDH v médiach  •  21.11.2016