ZSSK verzus RegioJet a Leo Express: Ako sa zmení cestovanie železnicami

Publikované dňa 18.06.2014

Odborníci sú však voči ziskovosti súkromníka skeptickí. Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo (IDH) Ondrej Matej pre agentúru SITA povedal, že pri predaji 90 až 100 percent lístkov môže byť prevádzka spoločnosti na nule, prípadne mierne v mínuse.

Odporúčané články

Zmena plánov so Soroškou

„Takto by sme nemali plánovať výstavbu nadradenej infraštruktúry diaľnic a rýchlostných ciest na Slovensku. Je to politické rozhodnutie. M...

IDH v médiach  •  08.08.2020

Zvýšený nápor kamiónov

Od podpisu memoranda medzi vládou a automobilkou Land Rover sa neustále diskutuje o kapacite diaľničnej siete v jej okolí. Odborníci polemizujú...

IDH v médiach  •  24.08.2015

Na trati ostali len žlté IC vlaky: Skončí éra lacných lístkov?

Na trati medzi Bratislavou a Košicami ostávajú súkromné IC vlaky RegioJetu. Ten sa 9-eurovým lístkom postaral o cenovú revolúciu na Slovensku...

IDH v médiach  •  18.01.2016