Érsek: To najlacnejšie je nakoniec dvakrát drahšie

Publikované dňa 20.05.2017

Ministerstvo dopravy nepôjde pri veľkých mestách, ako je Prešov, do polovičných profilov diaľnic a rýchlostných ciest. Rezort aktuálne zvažuje polovičný profil v niektorých úsekoch na Orave či časti R4 severne od Prešova.

Odporúčané články

Práce na výstavbe električkovej trate v Petržalke pokračujú, termín ukončenia je však neistý

Výstavba električkovej trate do Petržalky sa po niekoľkotýždňovom útlme obnovila. Pomohol k tomu podpis magistrátu pod dodatok k zmluve o nav...

IDH v médiach  •  22.08.2022

Sneženie ukazuje, prečo tovar patrí na koľaje

Nákladné vlaky sú bezpečnejšie než kamióny. Napriek tomu budú u nás firmy ešte dlho uprednostňovať cesty pred železnicami.

IDH v médiach  •  29.01.2019

Železnice musia prestať byť sociálnym podnikom

Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastislav Cenký v rozhovore pre Hospodárske noviny vysvetlil aj to, prečo železnice znižujú po...

IDH v médiach  •  01.07.2019