Zdražie mýto a diaľničné známky? Diaľničiari hľadajú peniaze

Publikované dňa 02.08.2016

Šéf Národnej diaľničnej spoločnosti chce, aby sa firma financovala predovšetkým z mýta a elektronických známok. Ich dnešná výška je však podľa neho nedostatočná.

Odporúčané články

K riadeniu ŽSR musíme zaujať strategický prístup

Bratislava, 24. októbra 2019 - „Inštitút pre dopravu a hospodárstvo dlhodobo poukazuje na potrebu profesionálneho riadenia ŽSR so systematick...

Tlačové správy  •  24.10.2019

Železnice sú zastaralé a pomalé, nevieme ich efektívne využiť

Slovensko značne zaostáva za vyspelou Európou v hromadnej doprave. Fakt, že naše železnice sú zastaralé a nehospodárne, potvrdili aj štátni...

IDH v médiach  •  29.07.2016

Pokuty za známky? Hrozí obrovské číslo, diaľničiari mlčia

Prešli viac ako tri mesiace od spustenia megaprojektu elektronických diaľničných známok a okolo Národnej diaľničnej spoločnosti je hrobové ...

IDH v médiach  •  11.04.2016